check
איך לפלס את דרכך בעולם הקריירה המשתנה | ארגון בוגרי העברית

סינון אירועים

חדשות הבוגרים

ספרו לנו מה דעתכם!

איך לפלס את דרכך בעולם הקריירה המשתנה

תאריך: 
א', 23/05/202118:30-20:00
New Employment World

שוק העבודה החדש לגמרי כאן - איך מתכוננים? כישורי יזמות והקמת קהילה כחלק מהכשרת מהנדסים?! ברוררר! יועצים חיצוניים שמשתלבים כחלק בלתי נפרד מצוותים בארגונים?! בטח. מכונות שמחליפות עובדים?! נו, זה מה זה 2019...

זוהי רק רשימה חלקית של שינויים בשוק העבודה כפי שהכרנו אותו, המשפיעים על מעסיקים ומועסקים בעידן הנוכחי בו המציאות שהכרנו משתנה. ביום א' 23.05 נארח, מרכז הקריירה של האוניברסיטה העברית ומרכז החדשנות והיזמות שלה, את ענבל אורפז - יועצת אסטרטגית בתחומי החדשנות והסטארטאפים, מייסדת קהילת "אשה בהייטק" להגדלת שוויון מגדרי, דוברת ומרצה.

ענבל תציג בפנינו אילו גורמים מעצבים ומשפיעים על שוק העבודה החדש, כולל צורות תעסוקה חדשות, מודלים עסקיים מיושנים שמעכבים מהפיכות בתעשיות שמשוועות לחדשנות, ואת ארגז הכלים החדש הנדרש מעובדים כדי לשמור על רלוונטיות (רמז: בעיקר היכולת ללמוד ולהתחדש).

ההרצאה תתעכב גם על הצומת בין עולם העבודה החדש לעולם היזמות והחדשנות, אשר גם אותו ענבל מכירה היטב, וכיצד טרנדים ותופעות שקיימות באחד משפיעות על השני. נעמוד לשירות היזמיות והיזמים שבכם כדי להבין נקודות חשובות בגיוס שותפות ושותפים או עובדות ועובדים.

רוצים קצת "לכלוך"? בהרצאה נעסוק גם בצד האפל של שוק העבודה החדש - נברר מי ידאג לעובדים שהמכונות יקחו להם את העבודה. לסיום, ניפרד מכמה דברים שהולכים להיעלם מהעולם וצריך להתרגל לחיים בלעדיהם (כולל קביעות ומודל חיוב שעתי).

לאורך כל המפגש נבין מה המשמעויות של השינויים הללו והשפעתם עלינו: מי שהם חלק משוק העבודה, או עומדים להצטרף אליו בקרוב - וכיצד ניתן להיערך אליהם טוב יותר.

יהיה מעניין ומה זה מועיל.
אנחנו נבוא ללמוד. מוזמנות ומוזמנים גם. לבד או בצוות.

קישור להרצאה בזום >>>