check
הפקת מגנטים חינם לבוגרי העברית | ארגון בוגרי העברית

הפקת מגנטים חינם לבוגרי העברית

Netanel Tevel Studio

 

האהבה לצילום נולדה אצל נתנאל כבר בילדותו. כחניך צעיר בצופים, הוא יצא לטיול הראשון שלו והוא מעיד כי זו הייתה אחת החוויות הכי כיפיות בחייו עד אז. בתור אדם עם להט ותשוקה לנצור ולזכור חוויות, החליט שמעתה והלאה, כל אירוע משמעותי בחיים שלו ושל סובביו, יזכה יקבל תיעוד מרגש ואיכותי. כבר אז, בשנות התשעים, בעידן שלפני הטלפונים החכמים, הבין נתנאל מה הוא צילום: קפסולת זמן. מראה אל העבר שמעניקה למתבוננים דרכה דרך לחוות את החוויות של החיים שלהם מחדש.

עם השנים הוא הפך לצלם המשפחתי ולאוצר ארכיון התמונות המשפחתי. לאחר שחזר מהטיול הגדול אליו יצא בתום שירותו הצבאי, לקח נתנאל את התשוקה לצילום צעד קדימה ופתח בירושלים סטודיו מקצועי לצילום אירועים ולצילומי סטודיו. נתנאל מתעסק בתחום באופן מקצועי כבר למעלה משמונה שנים, מתוכן העביר שנה וחצי בניו יורק, שם למד, התמקצע והתפתח עוד יותר בתחום.

נתנאל מאמין שצלם אמיתי ומקצועי יוצר עבור לקוחותיו קפסולות זמן יקרות מפז והוא תמיד זוכר ומבין כמה שליחות יש לאדם המחזיק בעבודה שלו. ברגעים הכי מרגשים, הכי מצחיקים והכי משמעותיים באירועים הכי חשובים בחיים של אנשים, נתנאל וצוותו יהיו אלה שיתעדו עבורם את הזיכרונות באופן הכי קרוב, מקצועי ואומנותי שיש. לא משנה כמה הטכנולוגיה שסביבנו תשתכלל, תמיד נצטרך את הצלם המקצועי שידריך, יכוון, וגם ידע להתחבר מבחינה אישית לנושא הצילום.

נתנאל אומנם סיים את התואר שלו, אבל הוא זוכר היטב את ההרגשה של להיות סטודנט מאורס טרי, ועל כן, נתנאל מעניק לבוגרי האוניברסיטה העברית מתנה מיוחדת שתחסוך להם למעלה מאלף שקלים מהוצאות החתונה!

הטבה ייחודית לבוגרי העברית: בהזמנת צילום חתונתם – תינתן האופציה לבחור בין צילומי זוגיות, או, הפקת מגנטים בחתונה - בחינם! 
* ההטבה בהצגת כרטיס בוגר

לאתר הסטודיו ויצירת קשר: http://netaneltevel.co.il