check
בוגר העברית – מנכ"ל פייבוקס | ארגון בוגרי העברית

בוגר העברית – מנכ"ל פייבוקס

6 יוני, 2021
Arik Frishman - Paybox CEO
Arik Frishman - Paybox CEO

בנק דיסקונט ושופרסל הודיעו על מינויו של אריק פרישמן לתפקיד מנכ"ל פייבוקס, החברה שתהיה אחראית על מימוש שיתוף הפעולה האסטרטגי של דיסקונט ושופרסל, עליו הכריזו הצדדים בחודש ינואר השנה. החברה החדשה תפתח ארנק דיגיטלי, מבוסס על פלטפורמת פייבוקס, שיציע, בנוסף לשירותי תשלום מתקדמים, גם "סופרמרקט פיננסי" ראשון מסוגו, בו יוצעו מוצרים ושירותים של מגוון ספקים וחברות פינטק. הקמת החברה מתאפשרת לאחר שדיסקונט קיבל השבוע את אישור בנק ישראל להקמתה ולמימוש המיזם, בהמשך לקבלת אישור רשות התחרות.

פרישמן מכהן כיום כסמנכ"ל וראש חטיבת דיגיטל, דאטה וחדשנות בבנק דיסקונט. במסגרת תפקידו, פרישמן היה אחראי, בין היתר, על הפיתוח העסקי של פייבוקס, על הובלת הטרנספורמציה הדיגיטלית של הבנק, פיתוח והטמעה של מערכת CRM חדשה המהווה תשתית לניהול הקשר עם הלקוח במערכי השירות של הבנק, פיתוח יכולות מתקדמות בתחום הדאטה וניהול מערכת היחסים של הבנק עם קהילת הפינטק בישראל.

פרישמן הצטרף לדיסקונט בשנת 2010 כעוזר אישי בכיר ליו"ר הדירקטוריון וכיהן במגוון תפקידים בכירים בחטיבות האסטרטגיה והטכנולוגיה עד שמונה לחבר הנהלה ומנהל חטיבת הדיגיטל ב-2018. לפני שהצטרף לדיסקונט, עבד אריק מספר שנים במשרד האוצר ובמגוון תפקידים בחברות ייעוץ שונות. פרישמן הוא בוגר תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה בהצטיינות, מהאוניברסיטה העברית, ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון בהצטיינות, מאוניברסיטת תל אביב.

לכתבה המלאה >>>
צילום: אילן בשור