check
אקזיט לבוגר העברית – קוגניגו נרכשה | ארגון בוגרי העברית

אקזיט לבוגר העברית – קוגניגו נרכשה

28 מאי, 2019
Guy Layvovich - Cognigo purchased by NetApp

Guy Layvovich - Cognigo purchased by NetApp

נט-אפ האמריקאית רכשה את קוגניגו הישראלית שהוקמה בשנת 2016 על ידי גיא ליבוביץ', מנכ"ל החברה עד מכירתה. קוגניגו נרכשה תמורת 70 מיליון דולר. המטה של החברה נמצא בניו ג'רזי ומרכז מחקר ופיתוח בתל אביב. עובדי החברה יעברו למרכז הפיתוח של נט-אפ בארץ. חברת נט-אפ רכשה מספר חברות ישראליות במהלך השנים: אונארו, טופיו ופלקסיסטור.

הפלטפורמה של קוגניגו מספקת נקודת שליטה ובקרה מרכזית לניהול ולאבטחה של נתוני הארגון המסווגים, כמו גם הגנה וניהול של פרטי זהות אישיים. המערכת של הנרכשת מגלה, מסווגת ומגנה על הנתונים באופן אוטומטי ומייתרת את הצורך בהגדרות אבטחת מידע ידניות ומאפשרת לחברות ולארגונים לעמוד בתקנות הפרטיות החדשות, כמו ה-GDPR והתקנות החדשות שעברו במדינת קליפורניה (CCPA). בין לקוחות קוגניגו נמנים בנקים, חברות ביטוח, מוסדות רפואה וחברות מדיה.

מנט-אפ נמסר כי "באחרונה רכשנו את חברת קוגניגו, שהיא בעלת קניין רוחני ושירותים לניהול מידע של לקוחות, סיווג ורגולציה. אנו מתכננים לשלב את הטכנולוגיה כשירות בהיצע של פעילות ה- Cloud Volumes שלנו, כחלק מהאסטרטגיה המתמשכת שלנו לספק מערכת שלמה של שירותים מבוססי ענן ללקוחות, כולל פתרונות עיקריים של רגולציה של נתונים".

גיא ליבוביץ' בעל תואר ראשון במדעי המחשב וכלכלה מהאוניברסיטה העברית.