check
נספחות ונספחים כלכליים חדשים | ארגון בוגרי העברית

נספחות ונספחים כלכליים חדשים

27 יולי, 2020
New economic attaches

New economic attaches

 

מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה סיים את הליך הבחירה ב-12 נספחויות כלכליות בזירות המרכזיות בעולם. מתוך 12 נספחות ונספחים כלכליים חדשים - 8 הם בוגרי האוניברסיטה העברית.
מינהל סחר חוץ מגבש ומוביל את מדיניות סחר החוץ של מדינת ישראל במטרה לקדם את הייצוא הישראלי ולמשוך השקעות זרות. המינהל מפעיל מערך של 50 נציגויות במרכזים הכלכליים החשובים בעולם, בראשם עומדים הנספחים הכלכליים.

במקצה המינויים הנוכחי, נבחר הנספח הכלכלי אשר יקים את הנספחות הכלכלית החדשה של משרד הכלכלה והתעשייה במנילה, בירת הפיליפינים זאת במטרה להרחיב את פעילותן של חברות ישראליות באחד השווקים הצומחים והאטרקטיביים באסיה, עם צמיחה כלכלית שנתית ממוצעת של 6.2% בשנה בעשור האחרון, תעשיית שירותים צומחת, שיעורי אבטלה נמוכים וכן מדדים כלכליים חיוביים נוספים.

תומר היווי (בוגר העברית), הנספח הכלכלי המיועד למנילה, הפיליפינים, אמר: "פתיחת נספחות כלכלית חדשה במנילה היא בשורה חשובה עבור התעשייה הישראלית. הצמיחה הכלכלית בפיליפינים בשנים האחרונות, העלייה בהיקפי הסחר עם ישראל והיחסים הטובים בין המדינות – כל אלו מהווים הזדמנות עבור חברות הייצוא הישראליות לאתר שותפים עסקיים חדשים ולהגדיל את נפח הפעילות העסקית. אעשה כל שביכולתי על מנת לפתוח דלתות לחברות ישראליות וכן לחזק את הקשרים הכלכליים בין ישראל לפיליפינים."

לכתבה מלאה >>> https://bit.ly/2EfT5Au