check
מנכ"לית חדשה למשרד המדע: הילה חדד-חמלניק | ארגון בוגרי העברית

מנכ"לית חדשה למשרד המדע: הילה חדד-חמלניק

17 אוקטובר, 2021
Hila Hadad Melnik - Ministry of Science CEO
Hila Hadad Melnik - Ministry of Science CEO

מנכ"לית חדשה למשרד המדע: בוגרת העברית - הילה חדד-חמלניק. לאחר שהמנכ"לית הקודמת, שי לי שפיגלמן, עזבה בשבוע שעבר - שרת החדשנות, המדע והטכנולוגיה אורית פרקש-הכהן (שאף היא בוגרת האוניברסיטה העברית) הודיה על המינוי.

ממשרד המדע נמסר כי "למנכ"לית המיועדת ניסיון ניהולי מצטבר של כ-12 שנים, החל מקצינת חיל-האוויר במפא"ת ועד משרד התחבורה. בשנתיים האחרונות היא כיהנה כסמנכ"לית אסטרטגיה וחדשנות בחברת נתיבי ישראל".

השרה פרקש הכהן מסרה:"ניסיונה העשיר של הילה במגזר הציבורי, לצד הידע הנרחב והנסיון שלה בתחומי החדשנות, הטכנולוגיה והחלל, יסייעו לה לקדם ולהוביל את המשרד ואת מדיניותו".

משרד המדע והטכנולוגיה הרחיב את סמכויותיו במסגרת הקמת הממשלה האחרונה והוא אחראי כעת גם על רשות החדשנות, זרוע השקעות ההזנק של המדינה, וחדד-חמלניק תוכל לתרום מהכרותה עם ענף ההזנק בשל תפקידה האחרון בנתיבי ישראל.

חדד-חמלניק, 38, מתגוררת בישוב כרמית שבנגב. בעבר נבחרה לרשימת הצעירים המבטיחים של TheMarker ואז צוטטה כאומרת: "קשה להאמין שבמדינה שבה משגרים טיל כמו החץ, הרמזורים נשארו הרבה מאחור מבחינה טכנולוגית. ישראל ידועה כ'סטארטאפ ניישן', עכשיו רק נשאר ליישם את זה כאן אצלנו בתחבורה".

הילה בוגרת תואר ראשון בהנדסת חלל ואווירונאוטיקה בהצטיינות מהטכניון, תואר שני בלימודי דיפלומטיה מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני נוסף במדיניות ציבורית וממשל מהאוניברסיטה העברית בירושלים. היא בוגרת המחזור השלישי של צוערים לשירות המדינה.

ברכותינו!

למקור >>>
צילום: יח"צ נתיבי ישראל