check
ליאור שילת - מנכ"ל משרד האנרגיה | ארגון בוגרי העברית

ליאור שילת - מנכ"ל משרד האנרגיה

27 אוקטובר, 2021
Lior Shilat - CEO of ministry of energy
Lior Shilat - CEO of ministry of energy

השרה קארין אלהרר הביאה לאישור הממשלה את מינויו של בוגר העברית ליאור שילת לתפקיד מנכ"ל משרד האנרגיה. שילת שימש בחמש השנים האחרונות כמנכ"ל מכון ירושלים ועבד בעברו במגון תפקידים במגזר הציבורי, הפרטי והשלישי. שילת בוגר תאור ראשון בגיאוגרפיה מהאוניברסיטה העברית, תואר שני באנגרגיה וגיאו-פוליטיקה ממכון ללימודי פוליטיקה בפריז ותואר שני נוסף ביחסים בין-לאומיים מאוניברסיטת טאפטס. שילת יחליף בתפקידו את אודי אדירי שמילא את התפקיד במשך כארבע שנים. 

השרה ציינה כי ליאור הוא האדם הנכון לשמש כמנכ"ל בתקופה בה נדרשות חשיבה יצירתית, נחישות והתמדה על מנת לקדם את המעבר לאנרגיות ירוקות ולהבטיח משק אנרגיה אמין ודל פליטות למדינת ישראל. 

שרת האנרגיה, קארין אלהרר: "רוצה להודות לאודי אדירי על שירות ציבורי ארוך שנים למען אזרחי מדינת ישראל, שהסתכמו בכהונה ארוכה כמנכ"ל משרד האנרגיה. תפקיד אותו מילא במסירות והשקעה שהפכו את משק האנרגיה של ישראל לאי של יציבות ומודל לחיקוי למדינות האזור. אני בטוחה כי המקצועיות וחדוות העשייה בהן הוביל את המשרד במשך כארבע שנים ימשיכו להניב רווח למדינת ישראל גם בתפקידיו הבאים. אני סמוכה ובטוחה כי ליאור שילת, הנכנס היום לתפקיד המנכ"ל, יביא אל התפקיד את הרצינות והיצירתיות הנדרשות על מנת להגשים את המעבר למשק אנרגיה אמין וירוק."

מנכ"ל משרד האנרגיה היוצא, אודי אדירי: "שמח וגאה על הזכות שנפלה בחלקי להוביל את משרד האנרגיה בארבע השנים האחרונות. שנים של עשייה בלתי פוסקת והתקדמות למשק אנרגיה נקי יותר, אמין, תחרותי וחדשני. משק המספק אנרגיה ומים לא רק לישראל, אלא גם לשכנינו במזרח התיכון. מודה לשר לשעבר יובל שטייניץ (גם הוא בוגר העברית) שמינה אותי לתפקיד ולצידו עבדתי למעלה משלוש שנים ולשרה קארין אלהרר על האמון שנתנה בי ועל העשייה המשמעותית המשותפת לצידה בחודשים האחרונים. מאחל לליאור הצלחה רבה בתפקיד. אני מותיר לו משרד חזק, ייחודי ומשמעותי ובטוח בהצלחתו בהובלת המשרד קדימה תחת השרה קארין אלהרר."

מנכ"ל משרד האנרגיה הנכנס, ליאור שילת: "אני מודה לשרה קארין אלהרר על ההזדמנות לקחת חלק במימוש המשימות החשובות של משרד האנרגיה ובראשן המאמץ הלאומי שמוביל המשרד בתחום האנרגיות המתחדשות. תודה ואיחולי הצלחה גם לאודי אדירי עם סיומו של פרק מפואר ומעורר הערכה בשירות הציבורי בכלל ובמשרד האנרגיה בפרט."

צילום: דור פזואלו