check
אופק - מנטורים לתעסוקה / מנהיגות עולה | ארגון בוגרי העברית

אופק - מנטורים לתעסוקה / מנהיגות עולה

6 אוקטובר, 2019
Mentoring program for Olim

Mentoring program for Olim

המנהל לסטודנטים עולים הוקם ב-1964 ומאז הוא פועל בתמיכה וליווי של סטודנטים עולים ממדינות שונות הלומדים במגוון מוסדות להשכלה גבוהה בארץ בתחומי לימוד שונים. עם סיום הלימודים וההתמודדות עם המאמץ הכלכלי, החברתי והלימודי הנדרש לסיומם, נתקלים רבים מהם בקשיים בכניסה לעולם התעסוקה והחיים האזרחיים הבוגרים. רבים מהם אינם מועסקים במשרות ההולמות את כישוריהם והשכלתם והערך והתועלת של המאמץ הרב הכרוך ברכישת השכלה לא באים לידי ביטוי.

באמצעות תכנית אופק, מנהל הסטודנטים מבקש לעזור להם גם לאחר קבלת התואר למען שילובם בצורה מיטבית בשוק התעסוקה. אנחנו מחפשים מנטורים אשר יהיו מעוניינים להצטרף לתכנית וללוות אקדמאים עולים בתחומים מקצועיים שונים, לקראת תחילת דרכם בשוק העבודה הישראלי. מניסיוננו, מדובר בתהליך משותף ומשמעותי לשני הצדדים, שנחווה כבעל ערך גם למנטור וגם לבוגרים צעירים.

את מי אנחנו מחפשים?

מתנדבים בגילאי 35+ בעמדות מובילות בתחומים שונים, לחונכות וליווי (מנטורינג) אישי עם הסטודנטים, שיכלול מתן כלים להשתלבות מרבית בעולם התעסוקה, נטוורקינג וכדומה. ההתנדבות נפרסת על פני כארבעה חודשים, כוללת 2 מפגשים קבוצתיים (בתחילת התכנית ובסופה), ושני מפגשים פנים מול פנים בחודש בימים ובשעות גמישים בתיאום של המנטור עם הסטודנט במשך התכנית. 

השנה אנחנו צפויים לקיים מפגשי ציוות בין הסטודנטים לבין המנטורים בתחילת נובמבר 2019 ולסיים את התכנית לקראת סוף פברואר 2020.

ליצירת קשר וקבלת פרטים נוספים יש לפנות לקרן הנדין במייל: hana.ko@kidum-edu.org.il

פרטים נוספים: תיאור תכנית | תחומי עניין