check
מיכאל ויינר מונה למנכ"ל אוניברסיטת חיפה | ארגון בוגרי העברית

מיכאל ויינר מונה למנכ"ל אוניברסיטת חיפה

17 נובמבר, 2021
Michael Weiner - CEO Of Haifa University

Michael Weiner - CEO Of Haifa University

 

מיכאל ויינר, בוגר תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים של האוניברסיטה העברית. הוא בעל ניסיון עשיר ורב שנים בתחום ניהול הכספים והפיתוח העסקי, כיהן כסמנכ"ל כספים ופיתוח עסקי של אוניברסיטת חיפה בין השנים 2017-2021 ובתפקידו זה היה אחראי על ניהול הכספים ותקציב האוניברסיטה, רכש ולוגיסטיקה, כל היבטי הביטוח והשכר של חברי וחברות סגלי האוניברסיטה.

בעברו כיהן כסמנכ"ל כספים וכלכלה של חברת נמל חיפה, סמנכ"ל הכספים וה-IT של סולתם מערכות, סמנכ"ל כספים ובקרה של חברת רפאל, כשבתפקיד זה היה בין המובילים של מעבר רפאל מיחידת סמך של משרד הביטחון לחברה ממשלתית. הוא גם כהן כיו"ר הדירקטוריון של בית הספר לתיירות ודירקטור בחברת "כרמל" – החברה הכלכלית של אוניברסיטת חיפה.

"למיכאל יש ניסיון עשיר באוניברסיטה ומחוצה לה ואני בטוח שהוא יעזור לנו להוביל את אוניברסיטת חיפה אל המטרות הגדולות שהצבנו לעצמנו ובראשן להיות אוניברסיטה שמשפיעה על הסביבה ועל החברה", אמר נשיא האוניברסיטה פרופ' רון רובין.

ויינר הוסיף, "אני שמח להיכנס לתפקיד החשוב של מנכ"ל האוניברסיטה. אוניברסיטת חיפה התברכה בהון אנושי יוצא מהכלל ואני משוכנע שיחד עם כל העובדים והעובדות נדע לסייע לאוניברסיטה להמשיך ולהתפתח כמוסד מחקרי מצטיין, שקשור בקשר עבות במרקם החברתי של העיר חיפה והצפון כולו".

ברכותינו!

מקור >>>
צילום: דוברות אוניברסיטת חיפה