check
בוגר העברית: "נקים חממת אימפקט לחדשנות" | ארגון בוגרי העברית

ספרו לנו מה דעתכם!

והאירועים שלנו...

חדשות הבוגרים

מחיר מיוחד לבוגרים

 


 

בוגר העברית: "נקים חממת אימפקט לחדשנות"

24 דצמבר, 2020
Itzik Benbenishti - Partner CEO - Impact Incubator

Itzik Benbenishti - Partner CEO - Impact Incubator
איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר, חשף תוכנית להרחבת שיתופי פעולה עם סטארט אפים שיוכלו לבוא ולהתארח ברשת פרטנר לטובת קידום פרויקטים סביבתיים וחברתיים. בכנס "משנים את הכללים: קבלת החלטות עסקיות מבוססות ערכים וייעוד" של גלובס אמר בנבנישתי "יש היום הבנה בהנהלות של חברות שאסטרטגיית ESG מועילה לעסק, למוניטין, לשביעות הרצון של העובדים והלקוחות - וגם לשורת הרווח".

"המהלך האחרון שהשקנו ממש השבוע, שאני שמח לחשוף כאן לראשונה, כולל הקמת חממת אימפקט אצלנו בפרטנר, שתספק סביבת עבודה של דור 5 ומשאבים נוספים שקיימים אצלנו, כמו תשתיות מתקדמות ומערכות שונות וכמובן מומחים מטעם החברה, לטובת סטארט-אפים ומיזמים שמתמקדים בעתיד טוב יותר", אמר בנבנישתי.

עוד הוסיף כי "אנחנו יוצאים בימים אלו בפנייה רחבה ליזמים שמעוניינים לקחת חלק, ובתקופה הקרובה נבחן מיזמים מתחומים מגוונים, כמו חינוך, הנגשה, בריאות, איכות סביבה, מזון וכל מה שנכנס תחת הקטגוריה של 'עתיד טוב יותר'. אני באמת מאמין שיש ערך אמיתי, גם לנשמה וגם כלכלי, למהלכי אימפקט של חברות גדולות".

לדברי בנבנישתי, "השינוי המרכזי עבורנו כמנהלים של חברות, הוא במעבר מנתינה חד פעמית - לבניית מהלך אסטרטגי ארוך טווח שמחובר לליבת העסק ומייצר אימפקט רחב ככל שניתן. ואת כל זה בוחנים בערכים מדידים, כמו כל תוכנית עסקית שנמדדת ונבחנת בחברה. אצלנו בפרטנר ביצענו את המעבר ל-ESG כבר במהלך 2020, ואנחנו מאוד מרוצים מהתוצאות ומהערך שהמהלך השיא. מכיוון ש-ESG זהו כלי מדידה, אנחנו לא מדברים על 'עשיית ESG' אלא על הטמעת אסטרטגיית ESG בנושאי הממשל התאגידי, הפעילות הקהילתית והחברתית, ובנושאי סביבה וקיימות. משקיעים יכולים לראות את פירות ה-ESG בהשאת ערך, רווחיות עודפת או ביצועים עודפים אחרים על שאר השוק, כך על פי נתונים שמתפרסמים על ידי גופי השקעה שעוסקים בכך. מנהלי חברות, יכולים להרגיש את השאת הערך גם ברזולוציה רחבה יותר מהשורה תחתונה, למשל בכך ששביעות הרצון של העובדים והגאווה הארגונית גבוהים יותר. ישנם כלים למדידה, כמו גם סקרים חיצוניים, ואנחנו בפרטנר מאוד גאים בכך שפרטנר מדורגת כחברת התקשורת שהכי טוב לעבוד בה".

בנבנישתי הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים (MBA), עם התמחות במימון ושיווק, שניהם מהאוניברסיטה העברית בירושלים ובנוסף חבר בחבר הנאמנים של האוניברסיטה.

לכתבה המלאה >>>

 

צילום: סיון פרג'