check
מנכ"לית משרד לשיתוף פעולה אזורי - בוגרת העברית | ארגון בוגרי העברית

מנכ"לית משרד לשיתוף פעולה אזורי - בוגרת העברית

30 יוני, 2021
Roni Elon - Regional Ministry CEO
Roni Elon - Regional Ministry CEO

השר לשיתוף פעולה אזורי, עיסאווי פריג', בוגר האוניברסיטה העברית, החליט למנות את רוני אלון למנכ"לית המשרד. המינוי אושר על ידי נציבות שירות המדינה ויובא לאישור הממשלה. אלון היא בעלת תואר ראשון בתכנית פכ"מ (כלכלה, מדע והמדינה ופילוסופיה) של האוניברסיטה העברית אותו סיימה בהצטיינות, ונמצאת במהלך לימודיה לתואר שני בלימודי המזרח התיכון בן זמננו במסגרת התוכנית לבכירים של אוניברסיטת תל אביב.

בין השנים 2014-2020 שימשה אלון כמנהלת מערך התוכן והאסטרטגיה בבית הנשיא, הממונה בין היתר על פיתוח ויישום תכנית הדגל של נשיא המדינה, "תקווה ישראלית", על מערך הכתיבה והמחקר וכן על הקמה ופיתוח של מרכז המבקרים בבית הנשיא. במסגרת תפקידה, הייתה אלון אחראית על גיבוש היעדים האסטרטגיים של נשיא המדינה, על תרגומם לתוכניות עבודה מקיפות המתבצעות בשותפויות רחבות עם משרדי הממשלה, המגזר הפרטי והשלישי, וכן על מינוף וניהול התקציבים הנדרשים לביצוען בפועל.

השר עיסאווי פריג' מסר: "רוני אלון מביאה איתה למשרד לשיתוף פעולה אזורי ניסיון חשוב מאין כמוהו בהקמתו של מערך יעדים אסטרטגיים והוצאתם אל הפועל. ניסיון שמהווה יתרון גדול במשרד לשיתוף פעולה אזורי אשר עומד בפני שינויים אסטרטגיים גדולים בהיקפי הפעולה שלו ובפרויקטים עליהם הוא מופקד".

מקור הכתבה >>>
צילום: אביגיל פיפרנו-באר