check
סיון רז - סמנכ"לית אסטרטגיה ותקשורת בחברה באלמה לייזרס | ארגון בוגרי העברית

סיון רז - סמנכ"לית אסטרטגיה ותקשורת בחברה באלמה לייזרס

25 ינואר, 2022
Sivan Raz - VP, Head of Strategy, Innovation and Communication at Sisram Medical Ltd.

Sivan Raz - VP, Head of Strategy, Innovation and Communication at Sisram Medical Ltd.
דירקטוריון אלמה לייזרס מינה את סיון רז לתפקיד סמנכ"לית אסטרטגיה ותקשורת בחברה הישראלית הראשונה שהונפקה בבורסת הונג קונג. לסיון רז רקע מקצועי וניסיון מגוון שצברה במהלך 20 שנות פעילות אינטנסיבית בתכנון אסטרטגי, בניהול מוצר, בטרנספורמציה דיגיטלית, בשיווק בין-לאומי ובמיתוג של חברות תקשורת והיי-טק מובילות בישראל. סיון בוגרת תואר ראשון במנהל עסקים, תקשורת ועיתונאות ותואר שני בהצטיינות במנהל עסקים עם התמחות בשיווק, שניהם מהאוניברסיטה העברית בירושלים. בארבע וחצי השנים האחרונות כיהנה כראש מנהל אסטרטגיה, דיגיטל ותקשורת בסיסראם מדיקל, קודם לכן שימשה במגוון תפקידים בכירים בחברות בזק בינלאומי, סלקום, קומברס ובחברת מודו.

אלמה לייזרס - חברה הגדולה והמובילה בישראל בתחום השיווק של טכנולוגיות רפואיות ותכשירים לשימושים אסתטיים וטיפוליים, והיא נציגתן הבלעדית של מספר חברות בין-לאומיות המובילות בתחום הטכנולוגיות הרפואיות המתקדמות ביותר בעולם. כל הטכנולוגיות הרפואיות והמכשירים עומדים בתקנים המחמירים ביותר ומאושרים על ידי משרד הבריאות.

ליאור דיין, מנכ"ל אלמה לייזרס, בירך על המינוי וציין כי "הידע והניסיון המקצועי הרב של סיון יסייע בתכנון האסטרטגי ובמינוף מוצרי החברה, באתגרים הניהוליים ובהובלת החברה להשגת יעדי הצמיחה והפיתוח ולפריצה לעולמות חדשים". עוד הדגיש מנכ"ל החברה כי "אני סמוך ובטוח בכישוריה וביכולותיה להמשיך את תנופתה של אלמה לייזרס כחברה מהמובילות בעולם הפועלת בלמעלה מ-90 מדינות בעולם, המייצרת מכשור חדשני ומתוחכם לניצול אנרגיה לטיפולים משפרי חיים ואסתטיקה".

ברכותינו על המינוי!

למקור >>>
צילום: אלה פאוסט