check
מנכ"לית חדשה למשרד הסביבה - בוגרת העברית | ארגון בוגרי העברית

ספרו לנו מה דעתכם!

והאירועים שלנו...

חדשות הבוגרים

מחיר מיוחד לבוגרים

 


 

מנכ"לית חדשה למשרד הסביבה - בוגרת העברית

20 יוני, 2021
Galit Cohen - CEO of Ministry of Environmental Protection
Galit Cohen - CEO of Ministry of Environmental Protection

השרה להגנת הסביבה, תמר זנדברג (בוגרת האוניברסיטה העברית בעצמה), הודיעה על מינויה של גלית כהן לתפקיד מנכ"לית המשרד. בהתאם לנוהל, זנדברג פנתה לנציב שירות המדינה בבקשה למנות את גלית כהן לתפקיד המנכ"לית בפועל. כמו כן, זנדברג הודיעה גם על מינויו של דרור מורג לתפקיד ראש מטה השרה. שניהם בוגרי האוניברסיטה העברית.

לכהן תואר ראשון במדעי כדור הארץ ותואר שני בתכנון, ניהול מדיניות סביבה (התמחות בגיאוגרפיה), שניהם מהאוניברסיטה העברית. היא הצטרפה למשרד להגנת הסביבה לפני כ-20 שנה, ומכהנת בתפקידה הנוכחי מאז 2010. בארבע השנים האחרונות היא משמשת גם יועצת למועצה לפיתוח וסביבה של ממשלת סין.

זנדברג אמרה כי "גלית כהן היא אשת סביבה מקצוענית ומנוסה, בעלת ניסיון עשיר בהובלת תהליכים מורכבים. האתגר הראשון העומד בפנינו הוא לשים את הגנת הסביבה והתמודדות עם משבר האקלים במקום הראוי לו בסדר היום הציבורי והממשלתי. אני משוכנעת כי גלית היא האישה המתאימה להוביל אותנו בעת הזו".

גם כהן התייחסה למינוי: "נפלה בחלקי זכות גדולה לשמש כמנכ"לית המשרד, אחרי עשרים שנות עבודה בו. אני מודה לשרה תמר זנדברג על האמון בי ובצוות המקצועי של המשרד. אתגרים גדולים לפנינו, ונעשה הכל כדי לעמוד בהם בהצלחה, ולהצעיד את מדינת ישראל לעבר עתיד ירוק יותר".

בנוסף, הודיעה השרה להגנת הסביבה על מינויו של דרור מורג לראש מטה השרה. מורג משמש כחבר הנהלת הסוכנות היהודית לארץ ישראל, חבר הנהלת ההסתדרות הציונית העולמית משנת 2010 וכראש המחלקה למעורבות חברתית ותיקון עולם. בעבר שימש כמנכ"ל מרכז הרצל ומנכ"ל המועצה הציונית בישראל.

מורג בוגר תואר ראשון ביחסים בין-לאומיים ומזרחנות באוניברסיטה העברית ותואר שני במדיניות ציבורית עם התמחות בניהול סכסוכים וגישור מטעם אוניברסיטת תל-אביב. בעל תעודת מגשר מוסמך ובוגר קורס דירקטורים.

דרור מורג, רמ"ט השרה: "נעניתי לבקשת השרה תמר זנדברג להתגייס ולעזור בהצלחת המשרד להגנת הסביבה. לשם כך לקחתי הפסקה מתפקידי לתקופה מוגבלת. אעשה הכל כדי להירתם להצלחת המשרד החשוב ביותר לעתידנו על כדור הארץ".

ברכותינו!

כתבת מקור >>>
קרדיט צילום: חיים צח, לע"מ