check
טל פרייפלד, בוגרת העברית, מונתה למ"מ מנכ"ל תאגיד כאן | ארגון בוגרי העברית

טל פרייפלד, בוגרת העברית, מונתה למ"מ מנכ"ל תאגיד כאן

29 מאי, 2022
Tal Freifeld - Interim CEO of KAN

Tal Freifield - KAN Ceo
סמנכ"לית הטלוויזיה של כאן 11, טל פרייפלד, מונתה לממלאת המקום של מנכ"ל התאגיד. יו"ר המועצה, גיל עומר, כתב לעובדי התאגיד: "אני מבקש להודות לאלדד, בשם מועצת התאגיד ובשמי, על תרומתו והישגיו הרבים של התאגיד תחת הנהגתו. לאלדד יש זכויות רבות ומשמעותיות בהצלחת התאגיד, כמו גם בעצם הקמתו, שהייתה כידוע מסע מפותל ולא קל. כיום ניתן לומר בביטחון, כי הציבור מקבל שרות ותוכן איכותי ומגוון, לעיתים אף פורץ דרך, בהתאם לכוונת המחוקק בחוק השידור הציבורי – וזאת תחת משמרתו של אלדד ויחד איתכם - מנהלות, מנהלים עובדות ועובדי התאגיד בכל הדרגים".

"מועצת התאגיד בחרה בסמנכ"לית הטלוויזיה, טל פרייפלד, כממלאת מקום המנכ"ל, עד לבחירת מנכ"ל קבוע. לאחר שיחות עם חברות וחברי ההנהלה הבכירה של התאגיד, אין לי ספק כי טל תזכה לשיתוף פעולה מלא מצד ההנהלה ואני משוכנע שגם עובדות ועובדי התאגיד, תעשו ככל הניתן על מנת לוודא שגם בתקופת הביניים תימשך העבודה המעולה".עוד כתב כי "יחד עם ההצלחות המקצועיות, על השידור הציבורי להוות דוגמה ומופת אף בתחום יחסי וסביבת העבודה. טובת השידור הציבורי והתאגיד, היא השיקול היחיד המנחה את המועצה בכל החלטותיה. אני שב ומודה לאלדד על עשייתו הרבה ומאחל לטל ולכולנו הצלחה רבה. בבחירתם ציינו חברי המועצה כי טל, המכהנת כסמנ"לית מזה כ-4 שנים, במהלכן רשם התאגיד הצלחות והישגים רבים בתחום התוכן, הוכיחה עצמה כמנהלת מקצועית ומוכשרת". כזכור, מועצת תאגיד השידור הישראלי הודיעה בחודש אפריל האחרון למנכ"ל התאגיד אלדד קובלנץ על הדחתו מתפקידו. ההודעה מגיעה אחרי תקופה של סכסוך מתמשך בין המועצה למנכ"ל והליך שימוע עליו דווח בכלי התקשורת.

טל פרייפלד היא בוגרת תואר ראשון בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה וכלכלה מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.

למקור >>>
צילום: יח"צ כאן