check
פרס בירנסטיל לבוגר העברית | ארגון בוגרי העברית

ספרו לנו מה דעתכם!

והאירועים שלנו...

חדשות הבוגרים

מחיר מיוחד לבוגרים

 


 

פרס בירנסטיל לבוגר העברית

8 אוקטובר, 2020
Birnsteil Prize to Eliran Kadosh

Birnsteil Prize to Eliran Kadosh

בשנה השנייה לפרס בירנסטיל הבין-לאומי ללימודי דוקטורט במדעים מולקולריים נבחרו שישה מדענים צעירים יוצאי דופן. הם נבחרו מתוך רשימה של למעלה מ-130 חוקרים בולטים ממוסדות באירופה, צפון אמריקה, אסיה ואוסטרליה. מיינרד בוסלינגר, סגן מנהל מכון המחקר לפתולוגיה מולקולרית (IMP) ויו"ר ועדת הפרס אמר: "מספר המועמדויות ואיכותן היה מרשים ביותר ומעיד על כך שפרס בירנסטיל הינו אחד הפרסים המובילים במדעי החיים לחוקרים צעירים. זו לא הייתה משימה קלה לבחור שישה זוכים - לבסוף בחרנו בחוקרים צעירים יוצאי דופן שאת קריירת המחקר שלהם אנו מקווים להאיץ עוד יותר. במהלך לימודי הדוקטורט שלהם הם הצליחו להגיע להישגים מדהימים בתחומי המחקר שלהם". אחד הזוכים הוא ד"ר אלירן קדוש מהאוניברסיטה העברית בירושלים. ד"ר קדוש בוגר תואר ראשון מהמכללה האקדמית להנדסה בירושלים והשלים את לימודי תואר שני את הדוקטורט באוניברסיטה העברית. כיום הוא חוקר פוסט-דוקטורנט באוניברסיטה העברית - בית הספר לרפואה הדסה ירושלים.

חתני פרס נוספים הם: פאנגיו ליו (אוניברסיטת רוקפלר), אנה-קתרינה פפיצנר (אוניברסיטת ז'נבה), כריסטופר רינקמאייר(EMBL), ואיו מייני רקדל (אוניברסיטת הרווארד) ופטריק צ'יטווד (MRC LMB).

בשל המספר הגבוה של מועמדים יוצאי דופן לא היה ניתן להעניק את הפרס לחוקרים נפלאים נוספים. ועדת הפרס החליטה לציין במיוחד שישה חוקרים נוספים הראויים להכרה מיוחדת. בוגרת האוניברסיטה העברית - יעל כורם היא אחת מהחוקרים המיוחדים האלה. ד"ר כורם היא חוקרת במכון ויצמן למדע.

לפרטים נוספים על הפרס ועל הזוכים >>>