check
עדי פוביני מונתה לתפקיד Chief Customer Officer בחברת Priority | ארגון בוגרי העברית

עדי פוביני מונתה לתפקיד Chief Customer Officer בחברת Priority

16 יולי, 2022
HUJI Alumna is Priority's new Chief Customer Officer

HUJI Alumna is Priority's new Chief Customer Officer
ענקית ההייטק הישראלית Priority הודיעה על מינויה של עדי פוביני ל-Chief Customer Officer של החברה, תפקיד חדש שנפתח בעקבות התרחבותה של Priority. במסגרת תפקידה החדש, תוביל פוביני את חטיבת הלקוחות ואת אסטרטגיית חווית הלקוח של Priority בארץ ובחו"ל, כולל עבור פתרון ה-Cloud ERP המתקדם של החברה והפתרונות החדשים לניהול העסקים בענן בתחומי הקמעונאות והחינוך.

עדי פוביני (48) היא אם לשתיים, בוגרת יחידת 8200 ובעלת תואר ראשון בצרפתית ויחסים בין-לאומיים מהאוניברסיטה העברית בירושלים. פוביני כיהנה לאורך 20 שנות הקריירה שלה במספר תפקידים מובילים בתחומי שירותי ענן, תמיכה טכנית, קשרי לקוחות, חווית לקוח ו-Customer Success - בחברות תוכנה וענן גלובאליות. בתפקידה האחרון כיהנה כסמנכ"לית חטיבת לקוחות של חברת ExLibris ולאחר מכן של חברת ProQuest.

עם כניסתה לתפקיד אמרה עדי: "אני מאוד שמחה להצטרף לפריוריטי ומודה על ההזדמנות שניתנה לי להתוות את התפקיד החדש והחשוב הזה. עשייה רבה לפנינו שתאפשר לנו להגדיל את התפוקה שלנו ולתת מענה מיטבי ללקוחות הפרוסים בארץ ובעולם".

מנכ"ל Priority שגיב גרינשפן הוסיף: "פתיחת תפקיד זה היא תוצאה ישירה של התרחבותה של Priority. עדי היא תוספת כוח משמעותית עבורנו והיא תוביל אותנו למחוזות חדשים בתחום חווית הלקוח שאנחנו מציעים. אני מאחל לה הרבה בהצלחה ובטוח שתביא לתוצאות מצוינות".

מקור >>>
צילום: יח"צ