check
עדינה שפירא מונתה ליו"ר אגודת ידידי מוזיאון ישראל | ארגון בוגרי העברית

עדינה שפירא מונתה ליו"ר אגודת ידידי מוזיאון ישראל

30 אוגוסט, 2022
Adina Shapira - Chairwoman of the Friends of the Israel Museum

Adina Shapira - Chairwoman of the Friends of the Israel Museum
עו"ד עדינה שפירא מונתה לתפקיד יו"ר אגודת הידידים של מוזיאון ישראל בירושלים. אגודת הידידים תומכת בפעילות הרחבה של המוזיאון דרך מעורבות פעילה, טיפוח קשרים עם שוחרי האומנות והתרבות והפצת דבר המוזיאון לציבור הרחב. קרוב לעשור ששפירא חברה בוועדה לרכישת אמנות ישראלית עכשווית "כאן ועכשיו" של מוזיאון ישראל וכן הייתה מעורבת בפעילות נוספת של המוזיאון עם דגש על הנגשת פעילותו לכלל הציבורים השונים בישראל. שפירא במקצועה עורכת דין שותפה במשרד הרצוג, פוקס, נאמן ושות' ומתמחה בייצוג לקוחות בעסקאות מיזוגים ורכישות ובעסקאות השקעה בין-לאומיות.

בנוסף לעבודתה המשפטית שפירא מעורבת בשלל עמותות, תוכניות וארגונים פילנתרופים בישראל. היא מכהנת כדירקטורית בקרן המשפחתית Bader Philanthropies וייסדה את המשרד הפילנתרופי מובדראת. בנוסף מכהנת בדירקטוריון הישראלי של עמותת רשת התורמים ובדירקטוריון הבין-לאומי של רשת התורמים היהודים (Jewish Funders Network), יושבת ראש דירקטוריון ימק"א בין-לאומית ירושלים וחברת הועד המנהל של עמותת עונת התרבות בירושלים. שפירא משמשת בוועדת המיזוגים והרכישות של ה-International Bar Association.

לאחרונה רכשה קבוצת הרכישה של אגודת ידידי מוזיאון ישראל יצירות עבודות אמנות ישראלית עבור המוזיאון הכוללות 17 עבודות מאת 8 אמנים ישראלים. בין היצירות שרכש המוזיאון: "אנשי כדור הארץ" של האמנית הישראלית המצליחה בעולם מיכל רובנר, חמש יצירות חדשות מאת חתן פרס ישראל דני קרוון, היצירה "טפט" של האמנית הישראלית-אירנית אלהם רוקני ועוד.

למקור >>>
צילום: מושיק ברין