check
איידוק גייסה 110 מיליון דולר לאבחון רפואי מבוסס בינה מלאכותית | ארגון בוגרי העברית

איידוק גייסה 110 מיליון דולר לאבחון רפואי מבוסס בינה מלאכותית

22 יוני, 2022
Aidoc raised $110 million

Aidoc raised $110 million
חברת איידוק (Aidoc) גייסה 110 מיליון דולר בסבב D. הגיוס הנוכחי מביא את סך הגיוסים של החברה ל-250 מיליון דולר. החברה פיתחה פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית שסורקת צילומי רנטגן ו-CT באופן אוטומטי ומעבירה התראות מיידיות לרופאים. הטכנולוגיה של איידוק מסייעת לצוותי רפואה לתעדף בדיקות עם ממצאים חיוביים ובכך לזרז את הטיפול בחולים הנזקקים לטיפול דחוף. המערכת יודעת לזהות עשרות מחלות שונות, ביניהן דימום מוחי, שבץ, תסחיף ריאתי ושברים בעמוד השדרה. בנוסף לגילוי המחלות, המוצר מנגיש את המידע בזמן אמת ובצורה אוטומטית לרופאים, על מנת שיוכלו לקבל החלטות מצילות חיים בזמן האפקטיבי ביותר. הפתרונות של איידוק משמשים כיום יותר מאלף בתי חולים וארגוני בריאות, ביניהם בתי חולים מובילים בארה"ב, אירופה וישראל, ובכלל זה שיבא, איכילוב, הדסה, שערי צדק, אסותא, בלינסון, אסף הרופא, וולפסון ועוד. ההשקעה החדשה בחברה תשמש להרחבת פלטפורמת ה-AI Care של איידוק עם יכולות נוספות, ולהרחבת השימוש בטכנולוגיות של איידוק לצוותי רפואה נוספים. איידוק הוקמה ב-2016 על ידי אלעד וולך (מנכ”ל), מיכאל ברגינסקי (סמנכ"ל טכנולוגיה) וגיא ריינר (סמנכ”ל פיתוח), שלושתם בוגרי תוכנית תלפיות של האוניברסיטה העברית בירושלים. 

בשיחה עם כלכליסט אמר אלעד וולך, מייסד שותף ומנכ"ל איידוק: "זו לא תקופה פשוטה לגייס כסף. מה שעזר לנו היו שני דברים: שוק הבריאות יותר יציב בתקופות כאלה, כי גם במשבר צריך בריאות. בנוסף, המשקיעים שלנו משקיעים ברמה מאוד גבוהה שחושבים לטווח ארוך והם בוחרים חברות שיכולות לשנות עולם ולהיות הגוגל של הבריאות".

וולך מציין שלחברה אין כל כוונה להאט גיוסי עובדים או לשנות משהו בפעילות החברה: "נמשיך לשכור עובדים ולא נפסיק. בארץ יש לנו 250 עובדים, ובעולם עוד כ-100 עובדים. המטרה של הגיוס היא השקעה אגרסיבית בתחום של הדאטה לבתי חולים, ואנחנו בעלי הסיכוי הגדול ביותר לעשות זאת. נמשיך להשקיע בפיתוח המוצר. פתרנו הרבה אתגרים ויש עוד הרבה עבודה".

למקור >>>