check
איה בן-פורת מונתה לסמנכ"לית פיקוח ואכיפה במשרד התקשורת | ארגון בוגרי העברית

איה בן-פורת מונתה לסמנכ"לית פיקוח ואכיפה במשרד התקשורת

16 דצמבר, 2021
Aya Ben-Porath - Senior VP - Ministry of Communications

Aya Ben-Porath - Senior VP - Ministry of Communications
עורכת הדין איה בן-פורת, נבחרה במכרז בין-משרדי למשרת סמנכ"לית בכירה ומנהלת מנהל פיקוח ואכיפה במשרד התקשורת. בן-פורת החלה את דרכה במשרד התקשורת בשנת 2007 ומאז מילאה תפקידים בכירים במחלקה המשפטית והובילה הליכי חקיקה משמעותיים ביניהם מתווה הסיבים האופטיים, מכרזי התמרוץ של הסיבים האופטיים, הליכי אישור של בקשות מיזוגים ורכישות בשוק התקשורת, ייעוץ משפטי למכרז דור 3 בסלולר ועוד. בתפקידה האחרון שימשה כסגנית היועצת המשפטית.

במסגרת תפקידה תוביל בן-פורת את הפיקוח והאכיפה שמתמקד בין היתר בתחומים הבאים: פיקוח ואכיפת חובות הפרישה והכיסוי הסלולרי, פיקוח ואכיפה על פרישת הסיבים האופטיים, פיקוח ואכיפה פיקוח בנושאי צרכנות והגנת הצרכן. פיקוח על התחרות בין חברות התקשורת (טלקום), פיקוח על כניסתו של ציוד אלחוטי לארץ שנועד למנוע הפרעות ושיבושים בתקשורת, פיקוח על המוכנות האופרטיבית של חברות התקשורת לשעת חירום, וטיפול בפניות הציבור בתחום הטלקום. לאחרונה סיימה בן פורת קדנציה של 6 שנים כממונה על השוויון המגדרי ויועצת המנכ"לית לקידום נשים במשרד התקשורת, בנוסף על תפקידה כעורכת דין בלשכה המשפטית. 

לבן-פורת תואר ראשון במשפטים מהאוניברסיטה העברית ותואר שני בהצטיינות במשפט ציבורי ובין-לאומי באוניברסיטת תל-אביב, בשיתוף עם אוניברסיטת נורת'ווסטרן, שיקגו.

למקור >>>
צילום: דוברות משרד התקשורת