check
בוגרי העברית נקראו לעצור את פריחת האצות הרעילות באגם בפלורידה | ארגון בוגרי העברית

ספרו לנו מה דעתכם!

והאירועים שלנו...

חדשות הבוגרים

מחיר מיוחד לבוגרים

 


 

בוגרי העברית נקראו לעצור את פריחת האצות הרעילות באגם בפלורידה

26 אוקטובר, 2020
Blue Green Specialists in Florida
Blue Green Specialists in Florida

מדענים ישראלים המתמחים בניקוי אצות מגופי מים גדולים הוזעקו להציל שפך נהר בפלורידה בשבוע שעבר מאסון אקולוגי עקב התפשטותם של אצות כחולות-ירוקות רעילות. החברה, BlueGreen Water Technologies, ששלושת ממייסדיה הם בוגרי העברית, קיבלה חוזה ממשלתי בסך 945,000 דולר כדי למנוע מהאצות הרעילות באגם אוקצ'ובי להיכנס לשפך נהר סנט לוסי. האצות התפשטו במימי אגם אוקצ'ובי ומשם לתעלות ולנהרות סביבו. אצות כחולות-ירוקות יוצרות נזק עצום לחקלאות המקומית, לדיג, לתיירות, לכלכלה ולתשתיות, בנוסף להיותן רעילות לבני אדם ובעלי חיים בגלל חיידקים שמתפתחים על גבי האצות המפרישות רעלים.

הצוות הישראלי של חברת BlueGreen פיתח פיתרון טכנולוגי ייחודי בשם Lake Guard. מרפסודה שצפה על פני המים, מפוזרים כמויות מדודות של חומר ירוק בשם Lake Guard Oxy, קוטל אצות על בסיס מימן-חמצן שקוטל את האצות ומושבות החיידקים, תוך שמירה על הצמחייה, הדגים ובעלי החיים שמסביב.

הצוות הישראלי של BlueGreen הוטס לפלורידה בהוראתו הישירה של מושל פלורידה רון דה סנטיס, בעקבות ניסיונות מוצלחים קודמים להתמודד עם התפרצויות של אצות רעילות בסין, דרום אפריקה, רוסיה, ישראל וארצות הברית.

לכתבה המלאה >>> https://bit.ly/34vOuVL