check
ראשון מסוגו – יוגורט מחלב מתורבת | ארגון בוגרי העברית

ראשון מסוגו – יוגורט מחלב מתורבת

17 יולי, 2022
Wilk Creates First Cultured Yogurt

Wilk Creates First Cultured Yogurt
מספר גדל והולך של צרכנים נמנע ממוצרי חלב, כולל יוגורט, בגלל השפעתם הסביבתית. בעוד כי מוצרים כמו יוגורט עשויים להציע מספר יתרונות, החלב עצמו הוא מוצר אלרגני ביותר וכן מקושר למספר בעיות בריאותיות. לדברי תומר אייזן, מנכ"ל חברת וילק (WILK), לא ניתן לשכפל את תכונות הליבה של שומן החלב באמצעות רוב הטכנולוגיות האלטרנטיביות. וילק היא החברה הראשונה בעולם שפיתחה מוצר חלב המכיל שומן חלב אמיתי, מתאים מתורבתים, אך ללא שימוש בפרות.

וילק משתמשת בטכנולוגיה מבוססת תאים מתורבתים שמספר חברות משתמשות בה כדי לשכפל בשר על ידי גידולו מדגימה קטנה של תאים מן החי. תאים אלה מוזנים מדיה המאפשרת להם לשכפל את עצמם. ישנן טכנולוגיות אחרות שמשכפלות חלב, אך לטענת וילק, שומן חלב המבוסס על תאים הוא הדבר האמיתי. הוא מכיל את כל מרכיבי הליבה ופרופיל תזונתי של שומן חלב על בסיס פרה. זו אלטרנטיבה בת קיימא אמיתית לחלב, עם כל הטעם, המרקם והיישומים של מוצרי חלב קונבנציונליים.

היוגורט המתורבת של וילק משמש כמוצר קונספט והינו חלק מתוכנית שמטרתה להאיץ את ייצור החלב המתורבת. החברה מפתחת גם חלב אם אנושי שיכול לחולל מהפכה בשוק הפורמולות לתינוקות.

למקור >>>