check
יו"ר דירקטוריון פארמוקן – בוגר העברית | ארגון בוגרי העברית

יו"ר דירקטוריון פארמוקן – בוגר העברית

28 נובמבר, 2019
Amb. Dani Gillerman - COB of Pharmacon

Amb. Dani Gillerman - COB of Pharmacon

 

דני גילרמן, שגריר ישראל באו"ם לשעבר, יכהן כיו"ר חברת הקנאביס הרפואי פארמוקן. חברת פארמוקן הוקמה ב-2008 והיא אחת משמונה מגדלות הקנאביס הוותיקות בישראל המתמחה בגידול, ייצור, פיתוח ומכירה של מוצרי קנאביס הרפואי. גילרמן כיהן כמנכ"ל של מספר חברות ישראליות בתחומי הכימיה, המזון, החקלאות והטכנולוגיה. החל משנת 1985 שימש כיו"ר איגוד לשכות המסחר הישראלי, תפקיד בו כיהן עד לשנת 2002. הוא היה חבר דירקטוריון הבנק הבינלאומי הראשון בישראל ודירקטור בבנק לאומי ובבנק ישראל. כיום גילרמן משמש כיו"ר האופרה הישראלית ו-AIFL (ליגת הידידות אמריקה-ישראל), דירקטור בלתי תלוי בקבוצת עזריאלי ובנוסף הוא חבר הוועד המנהל של האוניברסיטה העברית, אוניברסיטת תל-אביב והסוכנות היהודית. 

דני גילרמן: "אני גאה להצטרף לחברת פארמוקן ולצוות הנפלא שלה. החברה על מגוון מוצריה מהווה פסיפס ייחודי של מצוינות, איכות וחדשנות בתחום חשוב ומרכזי בחיינו המביא מרפא ומזור לאלפי אנשים. אני מקווה לתרום מניסיוני להתפתחות החברה הנחשבת למובילה בתחומה בארץ, ולקידום עסקיה גם במישור הבינלאומי."

מנכ"ל פארמוקן, גיל חובש: "אנו שמחים וגאים על הצטרפותו של דני לפארמוקן. מינויו מהווה אבן דרך משמעותית במימוש האסטרטגיה העסקית של פארמוקן כחברה בינ"ל. אין לי ספק כי ניסיונו העסקי העשיר וקשריו הבינ"ל של דני לאחר שנים רבות כנציג ושגריר מוביל עבור ישראל, יתרמו רבות לקידום מטרותינו בשווקים הגדולים בחו"ל בהם אנו פועלים."

דני גילרמן בוגר תואר ראשון במדעי המדינה וכלכלה באוניברסיטה העברית ותואר במשפטים באוניברסיטת תל אביב.

צילום: אוראל כהן