check
בוגר העברית מונה לתפקיד מנהל מרכז רפואי רבין בפתח תקווה | ארגון בוגרי העברית

בוגר העברית מונה לתפקיד מנהל מרכז רפואי רבין בפתח תקווה

12 מרץ, 2019
דר איתן וירטהיים

דר איתן וירטהיים

ד"ר איתן וירטהיים הוא מומחה ברפואה פנימית, בוגר לימודי רפואה באוניברסיטה העברית בירושלים. ד"ר וירטהיים התמחה במחלקה פנימית א' בבית חולים בילינסון. מרכז רפואי רבין הוא מרכז רפואי בבעלות שירותי בריאות כללית, נמצא בפתח תקווה ומורכב מבית חולים בילינסון ומבית חולים גולדה השרון. זהו המרכז הרפואי השני בגודלו בישראל, אחרי בית החולים שיבא בתל השומר. לאחר מכן שימש כרופא מומחה במחלקה, סגן מנהל בי"ח בילינסון ומנהל בי"ח השרון. בהמשך שימש ד"ר וירטהיים כראש אגף הרפואה בחטיבת בתי החולים של שירותי בריאות כללית. הוא מגיע לנהל את בילינסון לאחר שבתפקידו האחרון כיהן כמנהל בית חולים מאיר.

תחת הנהגתו של ד"ר וירטהיים זכה בי"ח מאיר בפרס בי"ח מצטיין של שירותי בריאות כללית בשנים 2016 ו-2018. כמו כן, זכה ביה"ח בפרס שר הבריאות על מודל חלוצי בישראל של שירות והנגשת מידע. ד"ר וירטהיים קידם את המחקר והחדשנות בביה"ח והפך אותו למוביל בכל המודלים הלאומיים של משרד הבריאות לתמרוץ בתי חולים. כמו כן, פיתח שירותי רפואה ומרכזי מצוינות במאיר וקידם את תחום הבינוי, ההתחדשות, וההצטיידות בטכנולוגיות מתקדמות.

ד"ר איתן וירטהיים, מנהל מרכז רפואי רבין: "אני שמח וגאה "לחזור הביתה, למקום בו התחלתי את דרכי כרופא, ולהוביל את ביה"ח שמהווה את ספינת הדגל של הכללית. אנו בתקופה בה מערכת הבריאות ניצבת מול אתגרים רבים ואני בטוח כי ביחד עם הצוות המוביל, המקצועי והמסור של ביה"ח, נוכל לתת למטופלינו את השירות הטוב ביותר לצד רפואה מצוינת."

מקור