check
בוגר העברית מונה לתפקיד בכיר בהנהלת הכללית | ארגון בוגרי העברית

בוגר העברית מונה לתפקיד בכיר בהנהלת הכללית

12 מרץ, 2019
דר גיל לביא

דר גיל לביא

סגן מנהל המרכז הרפואי כרמל ד"ר גיל לביא מונה לראש אגף תכנון ואסטרטגיה בהנהלה הראשית של שירותי בריאות כללית. ד"ר לביא בעל תואר ד"ר לרפואה מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

מנהל כרמל ד"ר אבי גולדברג בירך את ד"ר לביא על המינוי החדש ואמר: "ד"ר לביא התבלט והצטיין לאורך הקריירה המקצועית שלו בכל תפקיד שאותו הוא מילא. ד"ר לביא צמח בכרמל, התמחה במחלקה הפנימית, היה רופא בכיר בחטיבה הפנימית ובארבע וחצי השנים האחרונות היה סגן מנהל בית החולים. בתפקידו זה הוא יזם והוביל פרויקטים חדשים ועשה זאת בראייה מקורית, בחשיבה יצירתית ותוך גילוי מנהיגות בצוותים שאותם הוא הוביל. אני מודה לד"ר לביא על תרומתו הרבה לכרמל ומשוכנע שגם בתפקידו הבא תהיה לו השפעה גדולה ושהוא יתרום רבות להובלתה של הכללית להגשמת תוכניותיה ויעדיה".

ד"ר לביא: "כרמל היה ויישאר עבורי הבית שבו גדלתי. כאן גדלתי כסטז'ר וכמתמחה וחונכתי על עקרונות החתירה למצוינות בטיפול ובשירות למטופל. כרמל הוא מוסד רפואי ייחודי בתרבות הארגונית שלו, והוא מתווה תהליכי עבודה רצופים סביב המטופל גם בקהילה וגם בבית החולים. אין לי ספק שהצוות המצוין בכרמל ימשיך להוביל ולהצטיין בכל תחומי העשייה".