check
יו"ר דירקטוריון בנק לאומי – בוגר העברית | ארגון בוגרי העברית

ספרו לנו מה דעתכם!

והאירועים שלנו...

חדשות הבוגרים

מחיר מיוחד לבוגרים

 


 

יו"ר דירקטוריון בנק לאומי – בוגר העברית

1 יולי, 2019
Dr. Samer Haj Yehia

Dr. Samer Haj Yehia

 

דירקטוריון בנק לאומי בחר במקום דוד ברודט את ד"ר סאמר חאג' יחיא כיו"ר הדירקטוריון החדש. בכך הפך חאג' יחיא ליו"ר דירקטוריון הערבי הראשון במערכת הבנקאית. ד"ר סאמר חאג' יחיא (עו"ד, רו"ח) מכהן כדירקטור בבנק לאומי החל משנת 2014 בנוסף לחברות רבות אחרות: המרכז הרפואי הדסה, קבוצת שטראוס, המועצה להשכלה גבוהה ומיזם הפינטק BondIT והוא גם מעורב בפעילות חברתית ענפה במסגרתה הוא פעיל בארגון קו משווה ובארגון קולקטיב אימפקט.

חאג'י יחיא מסר עם בחירתו: "אני רוצה להודות לחבריי בדירקטוריון על האמון. מדובר באחריות ואתגר גדולים, זה כבוד גדול עבורי. לאומי הינו אחת מאבני היסוד של המשק  הישראלי ואני מרגיש שנפלה בחלקי זכות גדולה להוביל את הבנק בשנים הקרובות. עולם הבנקאות חווה תמורות מהותיות בשנים אחרונות, ונפעל כדי להמשיך ולבסס את לאומי כבנק מוביל, חדשני ומצליח. בנימה אישית, אני רוצה להודות לדוד ברודט ולרקפת רוסק עמינח על תרומתם הגדולה ללאומי, ומאחל להם הצלחה רבה בהמשך הדרך".

ד"ר יחיא הינו בעל דוקטורט בכלכלה מ-MIT שבבוסטון, ארה"ב, עם התמחות במאקרו כלכלה, פיננסים ואקונומטריקה, בוגר לימודי המשך בראיית חשבון (PGD) מאוניברסיטת תל אביב, בעל תואר MBA במנהל עסקים (בהצטיינות יתרה) מהאוניברסיטה העברית, עם התמחות בבנקאות ומימון, בוגר LLB במשפטים מהאוניברסיטה העברית, בעל תואר MA בכלכלה (בהצטיינות) מהאוניברסיטה העברית, עם התמחות במאקרו-כלכלה ומסחר בינלאומי, ובוגר BA בחשבונאות וכלכלה (בהצטיינות) מהאוניברסיטה העברית.

ברכותינו!