check
יונו בגיוס ראשוני לפלטפורמת ניהול נתונים | ארגון בוגרי העברית

יונו בגיוס ראשוני לפלטפורמת ניהול נתונים

20 מרץ, 2024
Euno - Seed Round

Euno - Seed Round
חברת הסטארט-אפ הישראלית Euno, הודיעה כי גייסה 6.25 מיליון דולר בסבב גיוס ראשוני. הסיבוב הובל על ידי הקרן 10D בשיתוף עם INT3 וכלל גם משקיעים אחרים, ביניהם בוגר העברית יוני ברוידא (מנכ"ל לשעבר ומייסד שותף באלומה שנרכשה על ידי גוגל). 

יונו נוסדה בשנת 2023 על ידי שרה לוי ואייל פירסטנברג. לוי, מייסדת שותפה ומנכ"לית, שימשה בעבר בתור CTO בחברת SightDx ופרסטנברג, CTO, ייסד בעבר את לייטסייבר (שנרכשה על ידי פאלו אלטו נטוורקס). שניהם בוגרי תכנית תלפיות של האוניברסיטה העברית. אייל גם בעל תואר שני במתמטיקה מהאוניברסיטה העברית ושרה בעלת תואר שני בפיזיקה ממכון ויצמן.

"בהתבסס על שיחות עם יותר מ-250 צוותי ניהול נתונים, גילינו שהם נאבקים לטפח תרבות ניתוח נתונים בשירות עצמי ככל שהם גדלים. מה שהפתיע אותנו זה מקור הבעיה - פתרונות ניהול נתונים קיימים לא הצליחו לעבד את ערימות הנתונים המודרניות. ארגונים מתמודדים עם צווארי בקבוק של שיתוף פעולה, חוסר עקביות בנתונים ועלויות נוסקות", אמרה שרה לוי.

Euno מציעה פתרון ל-Data Model Governance בארגונים, המאפשר לצוותי דאטה לזהות בזמן אמת יצירה של הגדרות עסקיות חדשות ולעדכן בצורה אוטומטית את מודל הנתונים המרכזי. הטכנולוגיה סורקת את כל שכבות הדאטה בענן, באמצעות התממשקות פשוטה הן ברמת מאגר הנתונים והן ברמת האפליקציה, לכלי ה-BI המועדפים על האנליסטים כגון Looker ו-Tableau. כך מתבצע מיפוי אוטומטי של כלל הלוגיקה העסקית בענן, כולל מבנה הרשת, קטלוג מונחים, ניתוח שימושיות ומיפוי קונפליקטים שעלולים להוביל לשגיאות בניתוח הנתונים. לבסוף, המערכת של החברה משלבת את כל הממצאים לתמונה אחת ברורה ומציעה לצוותי הדאטה קוד מתוקן להטמעה במודל הנתונים המרכזי של החברה לשימוש חוזר של הצוותים. על פי החברה, ניתן כך לגשר בין היחידות העסקיות שמקבלות חופש פעולה להשתמש בכלי הניתוח שלהן, לצוותי הדאטה, תוך האצה משמעותית של קצב הפיתוח של מוצרים מבוססי דאטה ודוחות עסקיים, יתרון שבא לידי ביטוי במיוחד בחברות גדולות ובחברות עם קצב צמיחה משמעותי.

לאתר החברה >>>