check
משלחת של האוניברסיטה העברית לטיפוח קשרים אקדמיים בהודו | ארגון בוגרי העברית

משלחת של האוניברסיטה העברית לטיפוח קשרים אקדמיים בהודו

14 פברואר, 2024
Hebrew University of Jerusalem visits India to Foster Academic Ties with Indian Universities

Hebrew University of Jerusalem visits India to Foster Academic Ties with Indian Universities
משלחת מכובדת של האוניברסיטה העברית בירושלים ביקרה לאחרונה בהודו כדי לחזק את הקשרים האקדמיים עם מספר אוניברסיטאות מובילות. הביקור נועד לטפח הזדמנויות לשיתוף פעולה במחקר, חילופי סטודנטים ואנשי סגל, ושיתוף ידע ומומחיות בתחומים אקדמיים שונים.

את המשלחת הוביל פרופ' אורון שגריר, סגן הנשיא לבין-לאומיות. בין חברי המשלחת: פרופ' שלמה מגדסי, יו"ר מרכז היזמות, המכון לכימיה והמרכז לננו-מדע וננוטכנולוגיה; פרופ' שאול בורדמן, דיקן הפקולטה לחקלאות, מזון וסביבה של רוברט ה. סמית; פרופ' מיכל גולדברג, סגנית דיקן למחקר ולבין-לאומיות, הפקולטה למתמטיקה ולמדעי הטבע.

הביקור כלל פגישות עם נציגים מכמה אוניברסיטאות הודיות בולטות: Indian Institute of Technology Delhi; All India Institute of Medical Sciences; Tata Institute of Fundamental Research; Indian Institute of Technology Bombay; Indian Institute of Science; National Centre for Biological Sciences; Indian Institute of Management Bengaluru.

"אנו שמחים על ההזדמנות לחזק את הקשרים שלנו עם אוניברסיטאות הודיות מובילות ולפתח דרכים לשיתוף פעולה. ביקור זה מייצג מחויבות לטיפוח קשרים אקדמיים, קידום חילופי תרבות ותרומה להשכלה גבוהה והידע העולמי. אנו מאמינים כי באמצעות עבודה משותפת נוכל ליצור הזדמנויות משמעותיות לסטודנטים ולסגל מישראל ומהודו", אמר פרופ' אורון שגריר.

בהתייחסותו לקשרים הקיימים עם האוניברסיטאות ההודיות, הוסיף, "שיתוף הפעולה המשגשג שלנו עם מוסדות להשכלה גבוהה הודים מובילים, העשיר באופן משמעותי את הנוף האקדמי באוניברסיטה העברית בירושלים. באמצעות שותפויות מוסדיות אסטרטגיות, החוקרים והיזמים המובילים שלנו עוסקים בשיתופי פעולה משמעותיים עם עמיתיהם ההודים ומשלבים את עולמות המחקרשלהם עם חדשנות מעשית.”