CMO חדש לאגודה

מרץ 31, 2019
Agoda - Digital Travel Company - New CMO

Agoda - Digital Travel Company - New CMO

אגודה, חברת תיירות דיגיטלית מהגדולות בעולם, הודיעה היום כי איתי חורב מונה לתפקיד מנהל שיווק. חורב שימש בתור סמנכ"ל שיווק של החברה וכעת ינהל את כלל הפעילות השיווקית של החברה בעולם.

ג'ון בראון, נשיא ומנכ"ל אגודה נימק: "מינויו של איתי כ-CMO מחזק את המחויבות שלנו לחדש את הדרך שבה אנשים מטיילים בעזרת טכנולוגיה ולשפר את חוויית הלקוח הכוללת. יש לו מומחיות עמוקה בשיווק הטכנולוגי, בתור CMO הגישה שלו תהיה ליישם את הטכנולוגיות הקיימות כדי לעזור להמשיך את הצמיחה של אגודה".

לפני שמצא את מקומו באגודה, חורב היה בין מייסדי Qlika, חברת סטראט-אפ שהתמחתה באופטימיזציה שיווקית באינטרנט ונרכשה על ידי Booking Holdings Inc ב-2014.

"זה מרגש לעבוד עבור אגודה כי כאן מוכנים לקחת סיכונים ולחדש. רק על ידי בדיקה מתמדת וזיקוק נמשיך לעמוד בתחרות ולהגיע לצמיחה גלובלית", אמר חורב.

איתי בעל תואר ראשון בפיסיקה ומתמטיקה ותואר שני מתמטיקה בהצטיינות מהאוניברסיטה העברית ובוגר תכנית תלפיות.