check
נגידת בנק ישראל לשעבר תצטרף לסגל הבכיר של האוניברסיטה העברית | ארגון בוגרי העברית

נגידת בנק ישראל לשעבר תצטרף לסגל הבכיר של האוניברסיטה העברית

10 מרץ, 2019
פרופסור קרנית פלוג

פרופסור קרנית פלוג

פרופ' קרנית פלוג, בוגרת האוניברסיטה העברית ונגידת בנק ישראל לשעבר, מצטרפת לסגל הבכיר של הפקולטה למדעי החברה באוניברסיטה ותשמש כפרופסור מן המניין במסלול הנלווה וכמרצה במחלקה לכלכלה.

"יהיה לי לכבוד להימנות עם הסגל הבכיר של האוניברסיטה העברית. מרגש במיוחד עבורי לחזור וללמד באוניברסיטה שבה התחלתי את דרכי המקצועית. במסגרת קורס על כלכלת ישראל שאותו אלמד בשנת הלימודים הבאה, אוכל לשלב את הניתוח של ההתפתחות של כלכלת ישראל על בסיס התאוריה הכלכלית עם הניסיון שצברתי בניהול מדיניות כלכלית במהלך תפקידי השונים בבנק ישראל", אמרה פרופ' פלוג.

פרופ' קרנית פלוג סיימה תואר ראשון ותואר שני בכלכלה בהצטיינות לפני כמעט ארבעה עשורים. ברכותינו ומאחלים הצלחה רבה בתפקידה החדש.

דיקן הפקולטה למדעי החברה באוניברסיטה, פרופ' תמיר שפר, ציין כי "המחלקה לכלכלה והפקולטה למדעי החברה באוניברסיטה העברית גאות על הצטרפותה של קרנית פלוג לסגל המחלקה לכלכלה. מדי שנה משתלבים בוגרי המחלקה בהצלחה רבה בשוק הציבורי והפרטי. לצד התיאוריה, חשוב לנו להעביר לסטודנטים גם כלים מעשיים, שיסייעו להם בקריירה המקצועית שלהם לאחר הלימודים. התרומה של נגידת בנק ישראל לשעבר, פרופ' פלוג, מן ההיבט הזה מכריעה".