check
מנכ"ל בנק מזרחי טפחות - בוגר העברית | ארגון בוגרי העברית

ספרו לנו מה דעתכם!

והאירועים שלנו...

חדשות הבוגרים

מחיר מיוחד לבוגרים

 


 

מנכ"ל בנק מזרחי טפחות - בוגר העברית

9 יוני, 2020
New CEO at Mizrahi-Tfahot - Moshe Lari

New CEO at Mizrahi-Tfahot - Moshe Lari

 

דירקטוריון בנק מזרחי טפחות בחר במינוי פנימי: משה לארי יהיה המנכ"ל הבא. לארי יחליף את מנכ"ל הבנק היוצא אלדד פרשר (גם הוא בוגר האוניברסיטה העברית), שבתורו החליף כמינוי פנימי גם כן את המנכ"ל שקדם לו, אלי יונס (ניחשתם, גם הוא בוגר העברית). בנק מזרחי טפחות נחשב לבנק השלישי בגודלו במשק והוא חווה צמיחה אדירה בשנים האחרונות, הן אורגנית והם באמצעות רכישות ומיזוגים. לארי הוביל תהליכים מרכזיים כמו האיחוד הצפוי עם בנק אגוד והיה מעורה בכל המתרחש בבנק, גם בתהליכים שלא היו כפופים לו או לחטיבה הפיננסית באופן ישיר. האתגר המרכזי שיעמוד בפני לארי הוא התמודדות עם המשבר הכלכלי. מזרחי טפחות הוא השחקן הגדול ביותר בתחום המשכנתאות, וצפויה תקופה מאתגרת בפעילות זו על רקע העלייה באבטלה, והעובדה כי תשלומי רבע מהמשכנתאות במשק הוקפאו בזמן המשבר.

לארי גר בירושלים, אב לשלושה, בעל תואר ראשון מהאוניברסיטה העברית בכלכלה וחשבונאות, וכן בעל תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.

יו"ר הבנק משה וידמן (כן, גם הוא משלנו): "אנו בטוחים ביכולתו של לארי להוביל את הבנק, יחד עם אלפי העובדים והמנהלים שלנו, להצלחות ניכרות גם בשנים הבאות"

צילום: ענר גרין