check
חד קרן ישראלי נוסף - Noname Security | ארגון בוגרי העברית

חד קרן ישראלי נוסף - Noname Security

16 דצמבר, 2021
Noname Security Reaches Unicorn Status

Noname Security Reaches Unicorn Status
Noname Security הוקמה בתחילת 2020 על ידי בוגר העברית עוז גולן, המשמש כמנכ"ל החברה, ושי לוי, המשמש כ-CTO. הטכנולוגיה של החברה מספקת מענה כולל לאבטחה של ממשקי תוכנה שנחשבים לאחת מנקודות התורפה העיקריות ברשתות מחשבים תאגידיות. ממשקי תוכנה (API) הם החיבורים בין האפליקציות ושירותי הרשת השונים המאפשרים להם "לדבר" ביניהם. כך למשל, כשרוכשים ברשת או באפליקציה מוצר ומזינים את מספר האשראי דרך פייפאל, החיבור בין סליקה של פייפאל לאישור התשלום בחנות המקוונת מתבצע דרך אותו ממשק תוכנה - זה שהחברה מאבטחת. 

בניגוד לפתרונות הקיימים בשוק, שמסתפקים בהגנה פסיבית והתראה בזמן אמת בלבד, הפתרון של Noname Security מסוגל לבצע סריקה של המערכות הקשורות לממשק ולוודא שהן לא מכילות חולשות או פרצות אבטחה שעשויות להתבטא במהלך השימוש. מדובר בגישה שונה מרוב הפתרונות בשוק המתבססים אך ורק על ניתוח של תנועות ברשת המחשוב הארגונית במטרה להצביע על תקיפות פעילות. הפתרון של החברה מסוגל לבצע ניתוח של ההגדרות, התצורה, תנועות הרשת בזמן אמת וגם הקוד עצמו על מנת לאבחן את המגוון הרחב ביותר של בעיות אבטחה.

"חברות רבות, בכל התחומים בתעשייה, עוברות דיגיטציה והתפתחות טכנולוגית,  שדורשת שימוש באלפי ממשקי API", אומר עוז גולן. "השוק צמא לפתרונות כמו שלנו ואנחנו רוצים להיות בכל מקום בו ניתן לספק אותם", מוסיף שי לוי, "סבב הגיוס נועד לתמוך בצמיחה הגלובלית של החברה ובהרחבת מאמצי המחקר והפיתוח". 

"הפיתוח של Noname Security הוא יחיד מסוגו", מסכמת הת'ר גאנט-אוונס, CISO בארגון SailPoint, "רוב הפתרונות המוצעים כיום מתמקדים במתקפות סייבר רק לאחר שקרו. הפתרון של Noname Security מאפשר לזהות את החולשה עוד לפני התוקפים, וזאת בנוסף ליכולת לזהות תקיפות בזמן אמת. מעבר לכך, הטכנולוגיה מאפשרת לראות בכל זמן נתון את מצבם של הממשקים ולאתר נקודות תורפה".

סבב הגיוס הושלם בעיצומה של תקופת צמיחה משמעותית עבור החברה: בכל רבעון מאז הקמתה היא הגדילה את מספר לקוחותיה והכנסותיה ב-400%. עד כה היא גייסה 220 מיליון דולר, שנה בלבד לאחר חשיפתה. 

מקור >>>
צילום: יוסי זליגר