check
Redefine Meat גייסה 135 מיליון דולר | ארגון בוגרי העברית

Redefine Meat גייסה 135 מיליון דולר

25 ינואר, 2022
Redefine Meat - Pulls $135 Mln investment

Redefine Meat - Pulls $135 Mln investment
חברת הסטארט-אפ הישראלית Redefine Meat, יצרנית מוצרי בשר על בסיס צמחי גייסה 135 מיליון דולר בסבב האחרון. הכסף נועד למימון קווי ייצור בישראל ובהולנד וגם להרחבת את השותפויות שלה עם מסעדות ברחבי העולם.

עד כה גייסה החברה כ-180 מיליון דולר וממשיכה את המגמה של החודשים האחרונים של השקעות גדולות (למעלה מ-100 מיליון דולר) בחברות מזון ישראליות. Future Meat, חברת הבשר המתורבת הישראלית שנוסדה בשנת 2018 על ידי פרופ' יעקב נחמיאס מהאוניברסיטה העברית וממוקמת ברחובות, היא חברת ביו-טכנולוגיה שמייצרת מוצרי עוף, כבש ובשר העשויים מתאי בעלי חיים, גייסה 347 מיליון דולר בחודש דצמבר, ההשקעה הגדולה ביותר בחברת בשר מתורבתת עד כה. ביולי האחרון גייסה חברת סטארט-אפ ישראלית בשם Aleph Farms (מייסדת שותפה ו-CSO בחברה היא ד"ר שולמית לבנברג, בוגרת העברית) 105 מיליון דולר.

Redefine Meat היא חברה מובילה בתחום בשר המבוסס צמחים. חברה נוספת בתחום היא SavorEat (אחד המייסדים הוא בוגר העברית פרופ' עודד שוסיוב), ושחקנית חדשה - Plantish (שבה שני בוגרים הם בין המייסדים: הילה אלימלך - סמנכ"ל מו"פ ורון סיקסיק - CSO), שחשפו לאחרונה פילה סלמון המבוסס חלבונים מן הצומח.

Redefine Meat נוסדה על ידי יזמים אשחר בן-שטרית (בוגר האוניברסיטה העברית) ואדם להב, והציגה את הסטייק המודפס הראשון שלה ב-2018. המוצרים, העשויים מתערובת של חלבון אפונה, סויה, סלק, חומוס ושומן קוקוס, עשירים בחלבון, לא מכילים כולסטרול וזהים בנראות, טעם ואופן הבישול לדבר האמיתי.

"השגנו רמה של עליונות בטעם ובמרקם שהפתיעו אפילו כמה מהשפים המוכרים ביותר בעולם, והיכולות הטכנולוגיות הייחודיות שלנו מאפשרות לנו להחליף כל חלק של הפרה בפעם הראשונה בהיסטוריה", אמר בן-שטרית.

מקור >>>
צילום: Redefine Meat