check
בדיקת הריון ראשונה מבוססת על ניתוח רוק | ארגון בוגרי העברית

ספרו לנו מה דעתכם!

והאירועים שלנו...

חדשות הבוגרים

מחיר מיוחד לבוגרים

 


 

בדיקת הריון ראשונה מבוססת על ניתוח רוק

14 נובמבר, 2021
בדיקת הריון ראשונה מבוססת על ניתוח רוק
Salignostics Produces First Salive Pregnancy Test

חברת סטארט-אפ רפואית בשם Salignostics, המתמחה במחקר ופיתוח טכנולוגיות בדיקות מבוססות רוק, הודיעה כי היא בקרוב תתחיל לשווק את Salistick, ערכת בדיקת הריון מהירה המבוססת על רוק הראשונה והיחידה בעולם. ערכת זיהוי הריון מהירה זו היא כלי מדויק וחסכוני ביותר הממנף הטכנולוגיה המבוססת על ניתוח רוק לגילוי הורמונים ומספקת תוצאות מדויקות בתוך דקות. הבדיקה יעילה, היגיינית ולא פולשנית, כך הודיעה החברה.

"רוק הוא המפתח לאבחון מהיר למגוון מצבים רפואיים. זהו האמצעי היחיד שאינו פולשני, קל והיגייני לזיהוי הורמונים, וירוסים ומחלות שונות", אומר ד"ר גיא קריאף, מייסד שותף וסגן מנכ"ל ומנהל פיתוח עסקי של החברה. "עם סליסטיק, אנחנו ממנפים את יכולות האבחון העוצמתיות שהצלחנו ליצור מניתוח הרוק. אנו מספקים מוצר שמסיר לחלוטין את הצורך בדגימות דם ושתן בעת בדיקת הריון.”

סלינגוסטיקה נוסדה בשנת 2016 על ידי קבוצה של חמישה דוקטורים בעלי דעות דומות שזיהו צורך הולך וגדל באמצעים חסכוניים לניטור מצב בריאותי באמצעות בדיקות בלתי פולשניות. המחקר הוביל אותם לפיתוח פתרונות לניתוח רוק המכיל רבים מאותם "אנליטים" בדומה לפלזמה והוא, במקרים רבים, מהווה מראה של מצבים פיזיולוגיים של דם. החלוצים של טכנולוגיה זו הם: פרופ' אהרון פלמון, נשיא Salignostics ודיקן לשעבר של הפקולטה לרפואת שיניים באוניברסיטה העברית, עומר דויטש, מנכ"ל, יואב נוימן, חוקר בכיר, רלוקה כהן, מדעית ראשית וגיא קריאף. כל המייסדים הם בוגרי האוניברסיטה העברית בירושלים.