check
שי באב"ד מונה למנכ"ל שטראוס | ארגון בוגרי העברית

שי באב"ד מונה למנכ"ל שטראוס

30 אוקטובר, 2022
Shai Babad - Strauss CEO

Shai Babad - Strauss CEO
דירקטוריון שטראוס הודיע על מינוי של שי באב"ד למנכ"ל הקבוצה. באב"ד ייכנס לתפקיד ב-1 בדצמבר ויחליף את גיורא בר-דעה שילווה אותו בחודשים הקרובים. מחברת שטראוס נמסר: "באב"ד, שכיהן בשנים האחרונות במגוון תפקידים בכירים במגזר הציבורי והפרטי, מביא עמו לתפקיד ניסיון רב המשלב ראייה עסקית מקומית ובין-לאומית, עם הבנה עמוקה וניסיון רב בגיבוש תהליכי רגולציה ויישום רפורמות בתחומים רבים".

בתפקידו האחרון שימש באב"ד כמנכ"ל חברת האחזקות אלון רבוע כחול – מחברות האחזקה הגדולות בישראל. לפני כן כיהן במשך 5 שנים כמנכ"ל משרד האוצר. בין השנים 2013-2014 כיהן באב"ד כמנכ"ל הרשות השנייה לרדיו וטלוויזיה, ובשנים 2005-2012 ביצע מגוון רחב של תפקידי ניהול בכירים - מקומיים ובין-לאומיים - בחברת צים. בין היתר שימש כמנכ"ל צים ישראל והמזרח הקרוב וכן כראש אגף התקציבים והכלכלה של חברת צים. 

באב"ד מתגורר בהוד השרון נשוי לשני ואב לשלוש בנות וממשיך לשרת כמג"ד (סא"ל) בגדוד גולני במילואים של חטיבת רמת הגולן. הוא בוגר תואר ראשון בכלכלה ומשפטים מהאוניברסיטה העברית בירושלים, תואר שני בכלכלה ומימון מאוניברסיטת - LSE (London School of Economics) וכן בוגר קורס מנהלים בכירים מאוניברסיטת הרווארד.

עופרה שטראוס יו"ר דירקטוריון קבוצת שטראוס: "אני שמחה לבשר על מינויו  של שי באב"ד למנכ"ל החדש של קבוצת שטראוס – מינוי מנכ"ל הוא רגע מרגש לכולנו. שי יחליף את גיורא בר דעה שיחד עם ההנהלה הוביל בשנה האחרונה את בניית החזון והאסטרטגיה של הקבוצה לשנים הקרובות. שי יצטרף לקבוצה המדהימה של המנהלים ואנשי החברה במסע להמשך צמיחה ומצוינות. שי מביא עמו ניסיון בניהול מערכות מורכבות, הכרות עם הכלכלה והמשק בישראל ובעולם אשר בשילוב הידע והניסיון של עשרות המנהלים בשטראוס, יאפשרו לנו לקחת את הקבוצה קדימה בשנים הבאות".

באב"ד מסר לאחר המינוי כי "אני מודה לדירקטוריון שטראוס ולעומדת בראשו, עופרה שטראוס על הבעת האמון. שטראוס הינה אחת החברות המובילות והחשובות במשק הישראלי, אשר מהווה אבן דרך בתעשייה הישראלית ובהיסטוריה של מדינת ישראל - חברה המשלבת בתוכה ערכים, ציונות ועשייה יוצאי דופן. אני נרגש מההזדמנות לקבל עלי את תפקיד מנכ"ל הקבוצה ולהוביל אותה יחד עם אנשיה לצמיחה ולמצוינות בשנים הבאות".

ברכותינו!

צילום: ויקיפדיה
כתבה מלאה >>>