check
בוגרת העברית - נציגת הסוכנות היהודית בצפון מזרח ארה"ב | ארגון בוגרי העברית

בוגרת העברית - נציגת הסוכנות היהודית בצפון מזרח ארה"ב

29 יולי, 2021
Sigal Kanotopsky - Jewish Agency
Sigal Kanotopsky - Jewish Agency

מנכ״לית הסוכנות היהודית אמירה אהרונוביץ הודיעה על מינוי סיגל קנוטופסקי כנציגת הסוכנות היהודית בצפון מזרח ארה"ב. קנוטופסקי תהיה אחראית על כלל הפעילות של הסוכנות היהודית והשליחים של הארגון באזור. בין השאר תוביל את מאמצי הסוכנות היהודית להעמקת הקשר האסטרטגי בין ישראל לבין הקהילות היהודיות ולקידום העלייה לישראל, לצד העמקת הקשר עם התורמים.

מנכ"לית הסוכנות היהודית אמירה אהרונוביץ: "סיגל יוצאת לשליחות בתקופה מאתגרת ותפעל לבניית הקשר האסטרטגי בין ישראל לקהילות היהודיות״.

סיגל קנוטופסקי תשמש כנציגת הסוכנות היהודית בצפון מזרח ארה"ב ותשב בפילדלפיה. לפני שהצטרפה לסוכנות היהודית שימשה קנוטופסקי כסמנכ"ל פיתוח משאבים בארגון מעוז וקודם לכן כמנכ"לית ארגון "עולים ביחד", שעוסק בשינוי תפיסות בחברה הישראלית ביחס לעולי אתיופיה. קנוטופסקי היא בעלת תואר שני ביישוב וניהול סכסוכים ותואר ראשון ביחסים בין-לאומיים מהאוניברסיטה העברית והיא בעלת רקע עשיר בפיתוח משאבים. סיימה בהצטיינות קורס קצינות קשר והשתחררה בדרגת סגן. בעבר היא יצאה לשליחויות קצרות בקהילות יהודיות ברחבי העולם. על פעילותה החברתית הענפה זכתה קנוטופסקי במספר פרסים, ביניהם פרס רפפורט לנשים פורצות דרך לשנת 2019.

סיגל קנוטופסקי: "זו סגירת מעגל מרגשת עבורי. כמי שצעדה ברגליה לפני כמעט 40 שנה כדי לממש את החלום הציוני ולעלות מאתיופיה לישראל, אני חשה זכות גדולה לצאת עתה להמשכו של המסע ולייצג את ישראל בקהילות היהודיות בתפוצות".

צילום: אלבום פרטי
למקור >>>