check
טל וילק-גלזר מונתה למנכ"לית של Sativus Tech | ארגון בוגרי העברית

טל וילק-גלזר מונתה למנכ"לית של Sativus Tech

6 אפריל, 2022
Tal Wilk Glazer - CEO of Sativus Tech

Tal Wilk Glazer - CEO of Sativus Tech
חברת חברת אגריטק "Sativus Tech" העוסקת בפיתוח פרוטוקולי גידול של צמחים מורכבים כמו זעפרן באמצעות חקלאות ורטיקלית מדייקת מתקדמת, המיועדים לתעשיית הפארמה ותוספי תזונה, הודיעה כי טל וילק-גלזר מונתה למנכ"לית החברה ותצטרף לדירקטוריון החברה. בנוסף, משה בר סימן טוב (בוגר העברית וחבר בחבר הנאמנים של האוניברסיטה), לשעבר מנכ"ל משרד הבריאות, הודיע לאחרונה על עזיבתו לאחר שמונה למשנה למנכ"ל כלל ביטוח. בר סימן טוב לקח חלק חשוב בגיבוש אסטרטגיית החברה בתחום התרופות ותוספי המזון. טל - בוגרת תואר ראשון במדעים ביו-רפואיים מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במנהל עסקים מהטכניון.

וילק-גלזר ציינה כי: "החברה נמצאת בחזית של אחת מפריצות הדרך החדשניות ביותר בתחום החקלאות המתקדמת. מציאת פתרון ליבולים מורכבים בחקלאות ורטיקלית הינו חשוב מאוד לקהילה העולמית המחפשת כל העת חלופות בנות קיימה לחקלאות המסורתית, וצמאה לחומרי גלם טבעיים ואיכותיים לתעשיית התרופות ותוספי המזון. לכבוד הוא לי לשמש כמנכ"לית החדשה של Sativus Tech ואני מצפה בקוצר רוח לעבוד עם הצוות ולהעמיק ולהרחיב את הבסיס החזק שהוקם".

וילק-גלזר מונתה למנכ"לית חברת הבת של Sativus Tech - זעפרן טק בחודש דצמבר האחרון. בפרק זמן קצר זה הקימה בהצלחה את מתקן המו"פ הראשון של החברה בדרום הארץ. בנוסף לכך, הובילה לכניסת החברה למיזם משותף עם נוה פארמה לפיתוח והפצה של תוספי מזון ומוצרי קוסמטיקה מבוססי זעפרן.

צילום: סתיו בן יאיר
מקור >>>