check
שלושה חדי-הקרן של בוגרי העברית | ארגון בוגרי העברית

ספרו לנו מה דעתכם!

והאירועים שלנו...

חדשות הבוגרים

מחיר מיוחד לבוגרים

 


 

שלושה חדי-הקרן של בוגרי העברית

2 מרץ, 2021
HUJI Alumni and their Unicorns
HUJI Alumni and their Unicorns

בוגרי העברית נמנים בין מייסדי שלוש חברות ישראליות שבשבועות הקרובים צפויות להגיע לשווי של מעל למיליארד דולר. החברות הן: ויז (WIZ), אורקה סקיוריטי (ORCA Security) ואקסוניוס (Axonius).

ויז הוקמה על ידי אסף רפפורט, עמי לוטבק, ינון קוסטיקה (כולם בוגרי האוניברסיטה העברית) ורועי רזניק והיא עוסקת בתחום אבטחת הענן. בעת הגיוס האחרון של החברה בדצמבר אמר ל”כלכליסט” אסף רפפורט כי "לעשות גיוס כזה זה משהו שמוריד מהשולחן את האופציה של רכישה, ומשאיר לנו לבנות חברה גדולה על אמת. מה שעשינו זה לסיים את החלק של לגייס כסף, לשים אותו מאחורינו, כדי שנוכל להתמקד בלרוץ קדימה״.

אורקה סקיוריטי הוקמה בשנת 2019 בידי אבי שועה, גיל גרון (שניהם בוגרי האוניברסיטה העברית), מתן בן גור ולירן אנתבי ואחרים. אורקה סקיוריטי פיתחה מערכת אבטחה בענן שלא כמו פתרונות אבטחת ענן מתחרים אשר נבנו בסביבות מקומיות, אורקה סקיוריטי נולדה בענן עבור הענן. החברה מתייחסת לכל הנכסים של לקוחותיה בענן כאל רשת נכסים הקשורים ביניהם, ומתעדפת סיכונים על סמך חומרת החולשה בשילוב עם ההקשר הסביבתי, לרבות הנגישות והנזק הפוטנציאלי לפעילות העסקית. הקשר הזה מסייע לצמצם את אלפי התראות האבטחה ולהתמקד באלו החשובות באמת, תוך מתן פתרון אפקטיבי לטיפול בהן.

אקסוניוס הוקמה ב־2017. מייסדי החברה הם דין זיסמן, עופרי שור (בוגר האוניברסיטה העברית) ומור אבידור ברטוב (סמנכ"ל טכנולוגיה). הפלטפורמה שמפתחת אקסוניוס מספקת אבטחה ואפשרויות ניהול למכשירים המחוברים לרשת הארגונית.

לכתבה המלאה >>>