check
חידושים בעולם הווטרינריה – גם לבעלי החיים מגיע ליהנות מטיפולים מתקדמים | ארגון בוגרי העברית

חידושים בעולם הווטרינריה – גם לבעלי החיים מגיע ליהנות מטיפולים מתקדמים

10 אוגוסט, 2021
Veterinary Science Innvovation
Veterinary Science Innvovation

מקצוע הרפואה הווטרינרית עוסק באבחון, טיפול וריפוי בעלי חיים מסוגים שונים, כמו: חיות מחמד (בעיקר כלבים וחתולים, אך לעיתים גם מכרסמים, זוחלים ותוכים), חיות אקזוטיות וחיות בר, חיות משק (פרות, כבשים וחזירים) וסוסים. הרפואה הווטרינרית חיונית לשמירה על בריאות בעלי חיים ועל מניעת תפוצת מחלות על ידי מתן חיסונים ותרופות שונות.

לצד הרופאים הווטרינרים פועלים האחים והאחיות הווטרינרים, שלהם חלק חשוב ביותר בטיפול הרפואי. לימודי הסיעוד הווטרינרי מקנה ידע רפואי ומדעי הנחוץ לעבודה לצד רופאים וטרינריים וכן כלים פרקטיים ומיומנויות טיפוליות מעשיות.אח ווטרינרי הינו יד ימינו של הווטרינר, הן בפן הרפואי בעת הטיפול בבעלי החיים והן בפן האדמיניסטרטיבי בניהול המרפאה הווטרינרית.  תחום הסיעוד ברפואה הוא חשוב מאין כמוהו ובלעדיו הרפואה הווטרינרית, כמו גם הרפואה הקונבנציונלית, אינם יכולים להתקיים.  בעבודתו של האח הווטרינרי קיים גם צד אדמיניסטרטיבי בניהול וארגון המרפאה, מעקב אחר מלאי תרופות והזמנת ציוד נדרש.

תוכנית הסיעוד הווטרינרי מיועדת לאנשים איכותיים ואוהבי חיות הרואים בטיפול בבעלי חיים ייעוד ומעוניינים לרכוש מקצוע שיש בו שליחות של נתינה, אפשרויות להתפתחות מקצועית ורכישת מיומנויות ניהוליות של מרפאה וטרינרית.

רפואה וטרינרית הינה ותיקה כמו רפואת האדם, ובשנים האחרונות היא מתפתחת במהירות ומיישמת חידושים מדעיים וטכנולוגיים רבים ומשמעותיים. בעקבות כך זוכים כיום בעלי החיים לטיפולים מתקדמים וחדשניים.

בכתבה זו נסקור שלושה חידושים ברפואה הווטרינרית, בהם האחים והאחיות הווטרינריים לוקחים חלק פעיל וחשוב.

המשך קריאה >>>