check
סופית: יוגב גרדוס - ראש אגף התקציבים | ארגון בוגרי העברית

סופית: יוגב גרדוס - ראש אגף התקציבים

8 אוגוסט, 2021
Yogev Gradus - Chief Budgeting Official
Yogev Gradus - Chief Budgeting Official

שר האוצר אביגדור ליברמן (בוגר האוניברסיטה העברית בעצמו) החליט למנות את בוגר העברית יוגב גרדוס כראש אגף התקציבים במינוי קבע, כך נודע לכלכליסט. גרדוס משמש כממלא מקום ראש אגף התקציבים מאז סוף אוגוסט 2020 לאחר התפטרותו מהתפקיד של שאול מרידור. גרדוס משמש בתפקיד ממלא מקום ראש האגף במשך שנה בדיוק.

ליברמן התרשם מעבודתו של גרדוס, שגיבש את הצעת תקציב המדינה לשנת 2021-2 ואת הצעת חוק ההסדרים במשק. לאחר שהתקציב וחוק ההסדרים אושרו שלשום בממשלה החליט ליברמן שגרדוס ימונה לתפקיד קבוע כראש אגף התקציבים. גרדוס יוביל בעצם את העברת התקציב בכנסת. הממשלה תניח על שלחן הכנסת את הצעת התקציב ב-31 באוגוסט וההצבעה בקריאה הראשונה תהיה ב-2 בספטמבר. ההצבעה בקריאה השנייה והשלישית מיועדת ל-14 בנובמבר 2021. 

גרדוס (39) הוא בעל תואר ראשון בכלכלה וראיית חשבון בהצטיינות יתירה מהאוניברסיטה העברית, תואר שני במינהל עסקים, וכן תואר שני במדיניות ציבורית מאוניברסיטת הרווארד. לפני 4 שנים בדיוק, מונה גרדוס כסגן הממונה על התקציבים המופקד על תחומי המאקרו והכנת התקציב, גופי הפנסיה, והבנקאות. קודם לכן ריכז גרדוס את תחומי הבריאות והביטוח הלאומי באגף התקציבים. הוא הגיע לאגף בשנת 2010 כלומר לפני למעלה מ-11 שנה.

ברכותינו!

למקור >>>
צילום: יח"צ