check
יונתן אבן טוב מונה לתפקיד מנכ"ל שנקר | ארגון בוגרי העברית

יונתן אבן טוב מונה לתפקיד מנכ"ל שנקר

23 יוני, 2022
Yonatan Eventov - Shenkar College CEO

Yonatan Eventov - Shenkar College CEO
הוועד המנהל של שנקר אישר את מינויו של יונתן אבן טוב לתפקיד מנכ"ל. הוא יחליף את עו"ד דרור קווה. אבן טוב הוא בעל תואר ראשון בכלכלה מהאוניברסיטה העברית בירושלים ותואר שני במדיניות ציבורית מאוניברסיטת תל אביב. משנת 2007 כיהן בתפקידים שונים במועצה להשכלה גבוהה, הוועדה לתכנון ותקצוב. בתפקידו האחרון במל"ג שימש כמנהל היחידה למינהל וכספים. בתפקידיו הקודמים היה שותף מוביל בפיתוח תשתיות מערכת ההשכלה הגבוהה, קידום מצוינות ושיתופי פעולה אסטרטגיים והוביל תכנית ארצית לבניית מעונות סטודנטים במוסדות אקדמיים. 

"כמי שמכיר היטב את המערכת האקדמית בישראל אני גאה ושמח מאד להצטרף להנהלת שנקר, אחד המוסדות האקדמיים המובילים והוותיקים בישראל אשר בסס את מעמדו כמותג בין-לאומי" אמר יונתן אבן טוב, "שנקר הוא מוסד אקדמי שדוגל בערכי ליבה של מצוינות, בין-לאומיות ורב-תחומיות. מתקיימים בו מזה שנים ארוכות שילובים מיוחדים במינם של אקדמיה עם תעשייה, הנדסה עם עיצוב, חדשנות ומסורת. אני מתכוון לעשות כל שביכולתי כדי להמשיך ולהוביל את המוסד קדימה יחד עם האנשים המצוינים של שנקר".

פרופ' שיזף רפאלי, נשיא שנקר, בירך על המינוי: "אני בטוח שיוני הוא האיש הנכון להצעיד את שנקר לשיאים חדשים. אין לי ספק שתחומי העניין המגוונים של יוני והניסיון העשיר שלו יאפשרו לו לקדם תכנים ותוכניות ולהפוך את שנקר למוקד למצוינות וחדשנות - הן בזירה המקומית והן בבין-לאומית. בהזדמנות זו אני מבקש להודות לעו"ד דרור קווה שמשלים קדנציה של 13 שנות כהונה מוצלחת כמנכ"ל שנקר. אני בטוח כי מינוי זה יסייע לפיתוחה וקידומה של המכללה ומאחל ליוני ולדרור הצלחה רבה."

ברכותינו!

מקור >>>
צילום: אחיקם בן יוסף