check
יוסי כהן מונה לסמנכ"ל הכספים של מקורות | ארגון בוגרי העברית

יוסי כהן מונה לסמנכ"ל הכספים של מקורות

16 יולי, 2022
Yossi Cohen - Mekorot CFO

Yossi Cohen - Mekorot CFO
דירקטוריון מקורות אישר את המלצת ועדת האיתור של החברה למנות את יוסי כהן לתפקיד סמנכ"ל הכספים של החברה. ועדת האיתור כללה את מנכ"ל החברה עמית לנג, שעמד בראשה לצד המשנה למנכ"ל מקורות דני סופר וסמנכ"ל משאבי האנוש של החברה אשר בן שושן. כהן ייכנס רשמית לתפקידו בסוף יולי, ויחליף את רונית זלמן-מלאך, שפרשה לאחרונה לטובת תפקיד סמנכ"לית הכספים בחברת ישראכרט.

כהן (54) כיהן בעבר כסמנכ"ל הכספים והפיתוח העסקי של החברה לאוטומציה מקבוצת ONE, וקודם לכן כראש מנהל הכספים וגזבר עיריית ראשון לציון ועיריית רמלה. במסגרת עבודתו הקודמת הוביל הנפקת אג"ח מוניציפלי והתווה תכניות הבראה. כהן בעל תואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון ושיווק (בהצטיינות), ובעל תואר ראשון בחשבונאות, כלכלה וסוציולוגיה (בהצטיינות) מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

מקורות שבבעלותה המלאה של המדינה היא ספקית המים העיקרית לתושביה. החברה היא חברה מדווחת בעקבות הנפקה של 4 סדרות אגרות חוב שיתרתן היא 10 מיליארד שקל. מקורות מנהלת נכסים בהיקף של כ-20 מיליארד שקל. היא סיימה את 2021 ברווח נקי של כ-386 מיליון שקל, ועם מחזור מכירות של מעל ל-5 מיליארד שקל. את הרבעון הראשון של 2022 סיימה החברה ברווח נקי של כ-75 מיליון שקל במחזור של 952 מיליון שקל, תוך רישום עלייה של כ-1.7% בסך צריכת המים.

למקור >>>