כלי טכנולוגי-משפטי חדש שפותח על ידי בוגרי העברית נגד ספאם

26 ספטמבר, 2024
Just Law Israel - Check your eligibility to file a lawsuit

Just Law Israel - Check your eligibility to file a lawsuit
ארגון בוגרות ובוגרי העברית גאה להציג את עו"ד עומר ברנדס ועו"ד עו"ס בת חן שלזינגר, מייסדי עמותת Just Law Israel. שניהם משפטנים, בוגרי האוניברסיטה העברית. למדו את התחום כדי לעשות שינוי לטובה בעולם וכעת, באמצעות החיבור לטכנולוגיה, הצליחו להעניק לאנשים יכולת לממש את זכויותיהם ולהשיג שירות משפטי איכותי בחינם!

עד היום העמותה פיתחה סדרה של כלים משפטיים טכנולוגיים לעזרה עצמית וזוהי רק ההתחלה. אחד הנושאים הראשונים שטיפלו בהם, הינו הודעות הספאם שמציפות את כולנו. כצרכנים, אנחנו לא תמיד מודעים לזכויות שלנו והרבה פעמים אנחנו מפספסים תגמולים או הטבות שנגזרות מהן. רבים לא יודעים שלפי חוק הספאם בישראל, ניתן לתבוע את מי ששלח הודעות פרסומיות ללא רשות ולקבל פיצוי של עד 1000 ש״ח לכל הודעה. הודעות הספאם, שכולנו סובלים מהן, זאת בעיה שניתן להילחם בה וגם להרוויח ממנה ולעשות זאת בקלות!

בת חן ועומר פיתחו כלי שבפחות מחמש דקות (!) נותן תשובה חד משמעית האם אתם זכאים לתבוע את מי ששלח לכם ולכן הודעה פרסומית או מייל פרסומי ללא רשות. 

איך זה עובד?

  • לוחצים על הקישור >>>
  • ממלאים שאלון קצרצר על ההודעה הפרסומית או המייל הפרסומי שקיבלתם
  • אם יש עילת תביעה, תוך כמה דקות וללא כל עלות, תקבלו מהם מכתב התראה אישי שאותו תוכלו לשלוח ישירות למפרסם ולנסות לקבל פיצוי מבלי להגיע לבית משפט

אז אם אתן ואתם רוצים להכיר את העולם המשפטי של המחר, ולהתנסות לראשונה בליגלטק ו-JusticeTech, ותרצו לממש את הזכות לפיצוי, הצטרפו אליהם!

לפרטים נוספים על העמותה והעשייה >>>