check
חברת סייארה של בוגרי העברית מגייסת לפי שווי של 1.5 מיליארד דולר | ארגון בוגרי העברית

חברת סייארה של בוגרי העברית מגייסת לפי שווי של 1.5 מיליארד דולר

19 מרץ, 2024
Cyera - A new Unicorn by HUJI Alumni

Cyera - A new Unicorn by HUJI Alumni
אתר הביזנס אינסיידר חשף שחברת הסייבר הישראלית Cyera מגייסת כ-150 מיליון דולר בשווי של 1.5 מיליארד דולר שמהווה קפיצת דרך משמעותית לחברה מהגיוס האחרון שהיה לה ב-2023 והשווי בו היה חצי מיליארד דולר. לכלכליסט נודע שהגיוס שנמצא בשלביו הראשונים צפוי לעמוד על 200 מיליון דולר לפחות לחברה שמעסיקה כיום כ-200 עובדים בישראל וארה"ב. על פי הפרסום, הקרן שאמורה להוביל את הגיוס היא קרן Coatue.

מאחורי החברה עומדים שני יזמים, שניהם בוגרי תכנית תלפיות של האוניברסיטה העברית, שזו החברה הראשונה שלהם מאז שחרורם מ-8200: תמר בר אילן, המשמש בתפקיד סמנכ"ל טכנולוגיות; ויותם שגב, בתפקיד המנכ"ל.  

הפתרון שפיתחה סייארה בא לתת מענה לבעיית פיזור המידע בעידן הענן. המצב כיום במרבית הארגונים שהם אינם יודעים היכן מאוחסן המידע שלהם ובעיקר היכן מאוחסן המידע הרגיש ביותר שלהם ואיך הוא מוגן. סייארה פותרת את הבעיה הקריטית הזו עבור ארגונים ועונה על שלוש שאלות יסוד: היכן המידע הרגיש שלנו נמצא? האם הוא בסיכון? מה עלינו לעשות עם זה? סייארה עושה זאת בצורה שהיא Cloud-Native ומנצלת את עוצמותיו של הענן - מבלי להסתמך על מאמץ של הלקוח, או ידיעה מוקדמת שלו של איזה מידע הוא מחפש או רוצה להגן. 

לכתבה המלאה >>>