check
1+1 על זוג בורגרים ב-37 ₪ (תמורת פינוק) | ארגון בוגרי העברית

1+1 על זוג בורגרים ב-37 ₪ (תמורת פינוק)

19 יוני, 2019
Burgerim - MAX

Burgerim - MAX

רשת Burgerim הוקמה ב-2008 ובסוף 2014 נרכשה ע"י קבוצת BBB ויחד עם תהליך קולינרי עמוק של שדרוג ומיתוג מחדש – הפכה למעצמה של מזון מהיר אבל מיוחד ומוקפד, שירות אישי ודגש על חיוך ואירוח. Burgerim מציעה את האפשרות ליהנות בארוחה אחת עם מיני המבורגרים במגוון טעמים עשיר. MAX מפנק ב-1+1 על זוג בורגרים ב-37 ש"ח ברשת!

איך זה עובד?
לאחר הזמנת ההטבה (התשלום מבוצע בהזמנת ההטבה) יישלח אליך קוד קופון במייל או ב SMS למכשיר הנייד שברשותך. בנוסף ניתן למצוא במסך הפינוקים שלי את ההטבה עם קוד הקופון. למימוש ההטבה יש להציג את קוד הקופון באחד מסניפי רשת בורגרים.

לפרטים והזמנה: http://bit.ly/2XYnV5M

*ניתן לבטל את ההטבה מול שירות הלקוחות בטלפון: 03-6178888, בימים א'-ה': 8:30 - 16:00. בכפוף למדיניות הביטולים.

חשוב לדעת
​​*ניתן להזמין בין תאריכים: 16.6.19 עד 31.7.19 או עד גמר המלאי, המוקדם מבינהם. *ההטבה מקנה שני זוגות של המבורגר (סה"כ 4) ברשת בורגרים ב 37 ₪ במקום 74 ₪. תקף לישיבה במקום בלבד (לא תקף במשלוחים או T.A). *במקרה של אריזה במקום – תהיה תוספת של 4 ₪ לאריזה. *אין כפל מבצעים והנחות. *ניתן לממש עד תאריך 31.7.19. *ניתן לממש עד 2 קופונים בהזמנה. *ההטבה תקפה בכל הסניפים למעט סניף רמון –שדה תעופה. *לא ניתן להמיר את הבורגרים למנות אחרות בתפריט. *מלאי מינימאלי: 2,000 קודי קופון. *ניתן להזמין ולממש עד שני קופונים ללקוח (ברמת ת"ז). *למימוש יש להציג את קוד הקופון באחד מסניפי רשת בורגרים שמשתתפים במבצע. *לבדיקת כשרות ורשימת סניפים באתר בורגרים. *ההטבה אישית ואינה ניתנת להעברה. *התמונה להמחשה בלבד. *max/בית העסק רשאים לשנות או לבטל את המבצע/ ההטבה בכל עת וללא הודעה מוקדמת. *המוצרים והשירותים באחריות בית העסק בלבד. *כפוף לתקנון הפינוקים ואתר ההטבות. *כפוף למדיניות הביטולים. *תשלום בכרטיסי אשראי של max  בלבד, לא כולל כרטיסי בנק לאומי, PEPPER, FREE, רכש ו-DEBIT.