check
מרכז העברית הכשרת מנהלים - למנהלים פורצי דרך | ארגון בוגרי העברית

מרכז העברית הכשרת מנהלים - למנהלים פורצי דרך

24 מאי, 2021
New Directors Center at HUJI
New Directors Center at HUJI

העברית הכשרת מנהלים המרכז להכשרת, קידום ופיתוח של מנהלים מענפים שונים במשק הישראלי באוניברסיטה העברית. המרכז יעסוק בהכשרות ופיתוח מקצועי במגוון תחומים ניהוליים: בהכשרת דירקטורים, הכשרת מקצועות ניהול ההייטק, הכשרת ופיתוח מנהלים בעולמות הפיננסיים, העסקיים, המשפטיים, הטכנולוגיים ועוד.

רכישת כישורים חדשים, ידע ופיתוח אישי הינם תהליכים שנמשכים לאורך כל הקריירה ומהווים כלי לפיתוח מקצועי ולא נעצרים בסיום התואר. תכניות ההכשרה למנהלים במרכז מותאמות למנהלים המעוניינים לקבל כלים פרקטיים וחדשנים התורמים לחשיבה יצירתית במטרה להזניק את הקריירה האישית והניהולית שלהם ולהישאר מעודכנים בעולמות התוכן הדינמיים שיוצרת סביבת העבודה המשתנה. הקורסים במרכז יועברו על ידי מרצים בכירים מבית הספר למנהל עסקים המכהנים בעמדות מפתח בדירקטוריונים המובילים בארץ, והן על ידי המנכ"לים המובילים במשק ויושבי ראש הדירקטוריונים הבכירים בישראל.

קורס הדירקטורים הבכיר של העברית הכשרת מנהלים מהווה את תכנית הדגל של המרכז. הקורס מכשיר מנהלים מתחומים מגוונים לכהן בתפקידי דירקטור בחברות ציבוריות, פרטיות, ממשלתיות ובארגונים גדולים. תפקיד הדירקטור הינו תפקיד נחשק במיוחד הדורש הכשרה מתאימה. כיום, כמעט לכל חברה יש דירקטוריון המתווה את מדיניות החברה, קובע את תכניות הפעולה, העקרונות וסדרי העדיפויות.

בוגרי קורס הדירקטורים יקבלו תעודת דירקטור מבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטה העברית, רישום במאגר הדירקטורים של האוניברסיטה העברית והצטרפות למועדון הדירקטורים היוקרתי של האוניברסיטה העברית המונה בכירים בכלכלה הישראלית ופלטפורמה ליצירת קשרים ומינוף של הקריירה.

מספר המקומות מוגבל! מזמינים אתכם להגיש את מועמדותכם כבר עכשיו למחזור הקרוב של קורס הדירקטורים שייפתח בסוף חודש יולי 2021. בוגרי העברית זכאים להנחה מיוחדת של 10% ופטור מדמי הרשמה.

מוזמנים להישאר מעודכנים ולעקוב אחר עמוד הפייסבוק של המרכז.