check
בוגר העברית ימונה למנכ"ל מרמנת ולסמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת טלרד | ארגון בוגרי העברית

בוגר העברית ימונה למנכ"ל מרמנת ולסמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת טלרד

14 ספטמבר, 2021
Eyal Zafrir - VP Business Development at Telrad
Eyal Zafrir - VP Business Development at Telrad

איל צפריר, לשעבר סמנכ"ל החטיבה העסקית בבזק בינלאומי וסגן נשיא בחברת אורבוטק פסיפיק, מונה לתפקיד מנכ״ל מרמנת, ולסמנכ״ל פיתוח עסקי בקבוצת טלרד. קבוצת טלרד, הפועלת בתחום תשתיות תקשורת, סייבר ו-IT בניהולו של מוטי אלמליח. צפריר מונה למנכ״ל של החברות מרמנת ו-Hiverr (חברות בנות של הקבוצה) ולסמנכ״ל פיתוח עסקי בקבוצת טלרד.

איל צפריר כיהן בתפקידו האחרון כ-VP Business בחברת אורבוטק פסיפיק וניהל את חטיבת הצגים השטוחים (FPD) באזור. לפני כן, כיהן צפריר כ-CTO ו-CIO של בזק בינלאומי, ובין היתר הוביל במשך 5 שנים את החטיבה העסקית של בזק בינלאומי.

מוטי אלמליח, מנכ"ל קבוצת טלרד: "איל מביא עימו ניסיון משמעותי של למעלה מ-20 שנה בעולמות העסקיים והטכנולוגיים בארץ ובעולם. הידע הטכנולוגי, הניסיון העסקי והיכולות האישיות שלו, מהווים תוספת כוח משמעותית לשדרה הניהולית הקיימת בקבוצת טלרד, המובילה את יישום אסטרטגיית הצמיחה הנוכחית של טלרד בכל השווקים בהם היא פועלת".

חברת מרמנת מספקת שירותים ופרויקטים תפעוליים מורכבים למגזר הפרטי והציבורי. חברת HIVERR הנה חברת הזנק המפתחת Market Place בתחום טרנספורמציה דיגיטלית ופתרונות לארגונים ולצרכנים בעולמות ה-BPO והחינוך בארץ ובעולם.

צפריר בוגר תואר ראשון בכלכלת סביבה וניהול של האוניברסיטה העברית.

למקור >>>
צילום: יונתן בלום