check
בואו נחזק - התנדבות לחונכות בוגרים למען סטודנטים וסטודנטיות של העברית | ארגון בוגרי העברית

בואו נחזק - התנדבות לחונכות בוגרים למען סטודנטים וסטודנטיות של העברית

3 ינואר, 2024
Alumni Volunteer Mentors for HUJI Students

Alumni Volunteer Mentors for HUJI Students
האוניברסיטה העברית מפעילה זה שנים פרוייקט חונכות לימודית בו סטודנטים וסטודנטיות מצטיינים ומצטיינות חונכים סטודנטיות וסטודנטים המתמודדים עם קשיים בלימודים על רקע לקויות למידה, הפרעת קשב, מוגבלות או אלו המגיעים מאוכלוסיות מיוחדות. מהלך משמעותי בהענקת שוויון זכויות ושוויון הזדמנויות. בזכות החונכות, מצליחים הסטודנטים, למרות קשייהם, לצמצם פערים, לסיים את הלימודים בהצלחה וכך להשתלב בתעסוקה.

השנה ניצבים בפנינו אתגרים מורכבים בשל המלחמה. אנו נערכים למצב בו סטודנטים רבים מאוד יצטרכו סיוע לימודי ואף חלק מהסטודנטים בהם נעזרנו בעבר כחונכים יצטרכו סיוע לימודי בשל המצב: השנה האקדמית קוצרה ויחולו בה שינויים בהוראה, סטודנטים רבים המשתתפים בלחימה חוזרים ללמידה עם פתיחת השנה האקדמית, חלקם לצערנו עם פגיעה נפשית או פיזית, סטודנטים מפונים מדרום ומצפון הארץ וסטודנטים נוספים עלולים לחוות קשיים לימודיים ורגשיים בעוצמה גבוהה מבשגרה. האוניברסיטה נערכת לסיוע ותמיכה משמעותיים מאוד לסטודנטים עם חזרתם ללימודים, אך ישנו צורך אמיתי בחונכויות לתמיכה במי שצריך אותן כדי לעבור את השנה בהצלחה. היחידה ללקויות למידה ויחידת הנגישות מציעה לכן ולכם, בוגרי העברית, לקחת חלק במערך המקוון להתנדבות בוגרים למען סטודנטים וסטודנטיות של העברית. 

אם סיימת את לימודיך בשנים האחרונות, בממוצע ציונים גבוה, גם אם בחלק מהקורסים – היחידה תאתר סטודנט או סטודנטית שזקוקים לסיוע ממך באותו קורס. החונכות תתקיים באופן מקוון בזום, בשעות שנוחות לך ולפי מספר השעות הרצויות לך – שעתיים בשבוע או יותר – למשך חודשיים או יותר.

להרשמה >>>