check
בוגר העברית מונה לתפקיד סמנכ"ל פיתוח עסקי של OurCrowd | ארגון בוגרי העברית

בוגר העברית מונה לתפקיד סמנכ"ל פיתוח עסקי של OurCrowd

23 מאי, 2021
Yakir Machluf - Vice President Of Business Development, Mobility Lead at OurCrowd

Yakir Machluf - Vice President Of Business Development, Mobility Lead at OurCrowd
OurCrowd, פלטפורמת ההשקעות העולמית והמשקיעה הפעילה ביותר בישראל בהון סיכון, הודיעה על מינוי של יקיר מכלוף לסמנכ"ל פיתוח עסקי ( Vice President of Business Development). מכלוף יוביל את הפיתוח העסקי של פורטפוליו החברות של OurCrowd בתחום המוביליטי, ויהיה אחראי על פיתוח רשת הקשרים של OurCrowd עם חברות רב-לאומיות.

יקיר מכלוף מסר: "OurCrowd, המושקעת כיום במעל 250 סטארטאפים, מנצלת את הפלטפורמה הייחודית שלה להנגשת האקו-סיסטם גם לחברות רב-לאומיות אשר התקשו עד היום לייצר שת"פים משמעותיים בישראל. החזון של OurCrowd הוא להיות כר הנחיתה של חברות רב-לאומיות קטנות כגדולות, השואפות לעבוד עם סטארטאפים ישראלים ואף להשקיע בהם".

ג'ון מדבד, מייסד ומנכ"ל OurCrowd, התייחס למינוי: "העוצמה של OurCrowd בנויה על הקהילה שיצרנו שמחברת משקיעים, חברות סטארט-אפ, ומקבלי החלטות בחברות מובילות בעולם, והיכולת של אנשי הצוות הבכיר שלנו לייצר את החיבורים בין הגורמים השונים. יקיר הוא דוגמא ומופת לעבודה אלגנטית ומבריקה מול מקבלי החלטות בחברות עולמיות בתחום המוביליטי שפותחת דלתות ומייצרת קשרים לחברות בפורטפוליו שלנו מול ענקיות הרכב העולמיות בצורה מהירה ואפקטיבית".

יקיר בוגר תואר ראשון ביחסים בין-לאומיים ומנהל עסקים ותואר שני בגאוגרפיה, תכנון ערים וסביבה עם התמחות בתכנון עירוני ואזורי, שניהם מהאוניברסיטה העברית.

למקור >>>
קרדיט צילום: יח"צ