check
הכוונה תעסוקתית וייעוץ בתחומי לימוד – הנחה ייחודית לבוגרי העברית | ארגון בוגרי העברית

הכוונה תעסוקתית וייעוץ בתחומי לימוד – הנחה ייחודית לבוגרי העברית

Yizhar Omassi - Personal Guidance

 

יזהר עומסי – יועץ תעסוקה ומאמן פיתוח קריירה לצעירים. בגיל 30 יזהר החליט שהוא רוצה שינוי בקריירה. באותה תקופה עבד באל על ונהנה מהעשייה אבל החלום להיות עצמאי, בער בו. הוא לא ידע מה הוא רוצה לעשות, אך הבין שצריך לחפש קודם כל 'פנימה' ואז לחפש 'בחוץ'. ולא הפוך. להתבונן 'פנימה', להכיר את עצמו, ואז לחפש 'בחוץ' מקצוע שמתאים לו. יזהר מאמן תעסוקה לצעירים בארגונים מובילים בארץ וכעצמאי, ובשנים האחרונות בעזרת ידע וכלים שרכש, ייעץ, אימן וליווה צעירים רבים בשלבים השונים של הקריירה בעולם העבודה המשתנה.

ייעוץ לבחירת תחום לימודים

התהליך מכוון לסייע בבחירת תחום לימודים; הכשרה מקצועית, לימודי תעודה או תואר אקדמי מתקדם. התהליך מעט שונה מהדרך בה הרוב בוחרים תחום לימודים; בחירת תחום ומוסד לימודים והתאמתו לבן אדם מסוים.

כאן, הופכים את הסדר:

  • מבצעים חקירה פנימית ולאחר מכן, חיצונית.
  • החקירה הפנימית כוללת זיהוי ואבחון נטיות, כישורים תעסוקתיים (במה אני טוב, מה אני אוהב), ערכים, שיקולים (מה חשוב לי במקום העבודה) ותמונת עתיד (מה אני רוצה).
  • רק לאחר מכן ניגשים לחקירה של תחום הלימודים או העיסוק ולבסוף בוחרים מוסד לימודים.

הכוון תעסוקתי

תהליך קצר וממוקד שנועד לסייע לצעירים למצוא עבודה לאחר הלימודים, על ידי רכישת ידע וכלים בתהליך חיפוש העבודה; בניית קורות חיים, הכנה לראיון עבודה טלפוני ופרונטלי, כתיבת פרופיל בלינקדאין וחשיפה למקורות חיפוש עבודה. 

מה זה כולל?

  1. שיחת הכרות ללא עלות וללא תשלום שבו נבחן את הצרכים והרצונות של הבוגר (איפה הוא היום, לאן רוצה להגיע ומה נדרש).
  2. במידה ונראה שיש התאמה ורצון נקבעת פגישת המשך, נקיים תיאום ציפיות ונתחיל בתהליך הכוון תעסוקתי או ייעוץ לבחירת תחום לימודים.
  3. הפגישות מתקיימות אחת לשבוע או שבועיים ב'און ליין' בעזרת אמצעים דיגיטליים כגון: ZOOM/SKYPE, גוגל דרייב, גוגל TASKS ועוד. 
  4. משך התהליך תלוי בצרכים והרצונות של הבוגר.


הנחה מיוחדת לבוגרי העברית וקרובי משפחה: 15%
ההנחה בהצגת כרטיס בוגר

לפרטים: 054-6656318 | www.yizharomassi.com