check
15% הנחה על איור אקדמי | ארגון בוגרי העברית

15% הנחה על איור אקדמי

Netta Kasher - Academic Illustrations

 

נטע היא בוגרת החוג לביולוגיה באוניברסיטה העברית ועובדת מאז 2015 כמאיירת מדעית במעבדה לאבולוציה התפתחותית של פרופ' אריאל צ'יפמן מהאוניברסיטה העברית וכמאיירת עצמאית שעבדה עם חוקרים מתחומי מחקר מגוונים ומאוניברסיטאות ומוסדות מחקר בארץ ובעולם. 

איוריה פורסמו בזו'רנאלים כמו:
ACS Catalysis, ACS Chemical Biology, BMC Evolutionary Biology, Communications Biology, Developmental Cell, eLife, Global Change Biology, New Zealand Veterinary Journal, Scientific American, Sustainable Energy & Fuels  ועוד. בנוסף, עבדה עם גן המדע ע"ש קלור במכון וייצמן למדע ועם מוזיאון בית אוסישקין של החברה להגנת הטבע. 

לנטע ניסיון מגוון והיא עבדה עם המוסדות הבאים: Agricultural Research Organization - Volcani Center, Ariel University, Bar-Ilan University, Ben-Gurion University of the Negev, Dead-Sea & Arava Science Center, The Herbrew University of Jerusalem, Humboldt University of Berlin, Indian Institute of Science Education & Research (IISER) Kolkata, Max Planck Institute, National University of Comahue, Open University of Israel, Stony Brook University, Technion - Israel Institute of Technology, Tel Aviv University, Trinity College (Connecticut), University of California, University of Haifa, University of Illinois at Urbana-Champaign and Vita-Salute San Raffaele University.

בוגרי האוניברסיטה העברית זכאים להנחה של 15% לאיור אקדמי, בהצגת כרטיס בוגר (גם במייל או ווצאפ).

על מנת להפוך את הרעיון שלכם לאיור מקצועי שיעצים את התוכן וישפר את הבנת קהל היעד את המחקר, עליכם לעקוב אחרי השלבים הבאים:

 

  • להיכנס לפורטפוליו של נטע כאן >>> ולוודא שאתם מתחברים לסגנון האיורי שלה שהוא מודרני, מינימליסטי ואינפוגרפי.
  • להכין סקיצה פשוטה (נטע מבינה טרמינולוגיה מדעית ואקדמית אז האובייקטים יכולים להיות מצוינים כטקסט בלבד או בצורה מאד סכמתית) בפורמט של ai, pdf, ppt או לשלוח סריקה של סקיצה מצויירת בעיפרון. אפשרות נוספת היא לשלוח טקסט תיאורי ומפורט של האיור.

המייל של נטע הוא netta.kasher@mail.huji.ac.il. תרגישו חופשי בבקשה לשלוח לה גם רפרנסים נוספים כמו תמונות או טקסט שאתם חושבים שיוכלו לעזור לה להבין יותר טוב איך האיור צריך להיראות. בנוסף, אל תשכחו לציין אם יש העדפה לשימוש בצבעים ספציפיים או דרישות של הז'ורנאל (כמו מימדים, פונט, פורמט וכו') וכמובן דד-ליין.

לאחר שנטע תקבל את כל הקבצים ותבין בדיוק את האיור אליו אתם מתכוונים, היא תעריך את השווי של הפרויקט ותיתן לכם הנחה של 15%. בד"כ המחירים נעים בין 300-900 ₪ ותלויים במורכבות של האיור ובמסגרת הזמן. ניתן לשלם לה כספקית של האוניברסיטה העברית או באופן פרטי בהעברה בנקאית או דרך  PayPal.
לאחר שתאשרו כי המחיר מקובל עליכם, נטע מיד תתחיל לאייר מחדש את הסקיצה ששלחתם או את הטקסט בצורה מקצועית ומלאת-סטייל  :)